pc stitch i kolory

1. Data: 2002-08-20 09:20:54

Temat: pc stitch i kolory
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pewien problem z numerem DMC, ktory pojawia sie we wzorach zapisanych
przez pc stitch'a. Jak na razie pierwszy problem pojawil sie przy kolorze
169 - lt pewter.
W sklepach otwieraja szeroko oczy gdy prosze o ten numer muliny, na
haft.sedno.com tez nie pojawia sie taki numer.

Czy mozecie mi poradzic czym to zastapic? Moze to jakis blad w numeracji?

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-20 09:30:43

Temat: Re: pc stitch i kolory
Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie mi poradzic czym to zastapic? Moze to jakis blad w numeracji?

Mnie tez sie to zdarzylo! Moze DMC wycofuje malo popularne odcienie mulin, a
w PC Stitchu nie wprowadzaja zmian?...

stynka

1. Data: 2002-08-20 09:40:39

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik stynka_pracuje <j...@m...pl> w wiadomości do
> Mnie tez sie to zdarzylo! Moze DMC wycofuje malo popularne odcienie mulin,
> w PC Stitchu nie wprowadzaja zmian?...

A ja jestem gleboko zdiwiona, bo wlasnie otworzylam Pc Stitcha , zarowno 5,
jak i 6 i tam nie wystepuje we floss editorze takio numer muliny DMC, ani
nazwa pewter nie jest nigdzie sama ( tylko pewter gray)

Ilona

1. Data: 2002-08-20 10:17:15

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak i 6 i tam nie wystepuje we floss editorze takio numer muliny DMC, ani
> nazwa pewter nie jest nigdzie sama ( tylko pewter gray)

Kurcze to ja juz nie wiem o co chodzi.....mam pc stitcha 6.4.0 i mam tam
taki numerek i kolor :(
Mozebylabys tak mila i przeslalabym ci obrazek a ty bys podala mi prawidlowy
numer ...moze u Ciebie cos innego sie wyswietli niz u mnie.

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-08-21 15:54:33

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez pc stitch'a. Jak na razie pierwszy problem pojawil sie przy kolorze

Jest taki kolor, mam go w Susannie - tabela na koncu gazety, jest rowniez w
necie http://www.aion-needlecrafts.co.uk/info/dmcval2.htm , czyli musisz
znalezc dobra pasmanterie:)))

Elzbieta

1. Data: 2002-08-21 16:38:01

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Jest taki kolor, mam go w Susannie - tabela na koncu gazety, jest rowniez
> [...]

Dzieki wielkie, wiem juz ze taki kolor istnieje :)

Valentine
Poznan, Debiec

plastkowa kanwa
[Poznan] moze sie spotkamy?