pędraki

1. Data: 2002-04-08 16:02:34

Temat: Re: pędraki
Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Michał C." <m...@p...onet.pl> wrote in message
news:a8sgks$824$1@news.tpi.pl...
> Przeżywam inwazję pędraków. Zjadają wszystko co posadzę. Zna ktoś jakiś
> skuteczny sposób na te zarazy? Z góry dziękuję.

Sa pewne bakterie i nicienie, ktore niszcza pedraki.
Nie wiem, czy sa dostepne w Polsce. Ja na jesieni
wyprobowalem nicienie, ale z jakim efektem - jeszcze
nie wiem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2002-04-08 16:30:23

Temat: pędraki
Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeżywam inwazję pędraków. Zjadają wszystko co posadzę. Zna ktoś jakiś
skuteczny sposób na te zarazy? Z góry dziękuję.

Michał Chudzicki

3. Data: 2002-04-08 16:37:58

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

> Przeżywam inwazję pędraków. Zjadają wszystko co posadzę. Zna ktoś jakiś
> skuteczny sposób na te zarazy? Z góry dziękuję.
Dziekuje za podziekowania. Na pedraki najlepszy jest kret. Ktos tu sie
chwalil jakims oswojonym albo pomalowanym odblaskowo - moze by zgodzil sie
ci go wypozyczyc choc na jeden sezon :-))
Tomek

4. Data: 2002-04-08 19:32:43

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa pewne bakterie i nicienie, ktore niszcza pedraki.
> Nie wiem, czy sa dostepne w Polsce. Ja na jesieni
> wyprobowalem nicienie, ale z jakim efektem - jeszcze
> nie wiem.

Są pewne rośliny co niszczą nicienie.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2002-04-08 19:36:14

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> ci go wypozyczyc choc na jeden sezon :-))

Albo łopata i sito, tyle, że należy kopać na dwa szpadle. Ja wydobywałem i
100 pędraków na 1 mkw.
--
Pozdr. Jerzy

6. Data: 2002-04-08 19:37:58

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message
> jakiś

> Są pewne rośliny co niszczą nicienie.

Juz chyba o tym dyskutowalismy. Jest bardzo duzo roznych
gatunkow nicieni.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2002-04-09 17:09:15

Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Kreta też mam. Pojawił się zaraz po pędrakach. Myślałem, że zadziała ale
chyba jest jakiś leniwy. Efekt - pędraki wszystko zjadają i co kilka metrów
mam kopiec kreta.

Michał Chudzicki

8. Data: 2002-04-09 17:15:09

Od: "Michał C." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> jakiś
> sie
>
> Albo łopata i sito, tyle, że należy kopać na dwa szpadle. Ja wydobywałem i
> 100 pędraków na 1 mkw.
> --
> Pozdr. Jerzy
>
> Nie jest to miła perspektywa, ale trzeba się będzie wziąść do roboty.
Dzięki.
Michał Chudzicki

poszukuję danych statystycznych nt. drzew
Witam Wszystkich bardzo gorąco!
Kora
Róże pnące
Dęby, jesiony, modrzewie itp.