"pękające" kąciki

1. Data: 2003-05-06 19:22:38

Temat: "pękające" kąciki
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..czy ktoś zna skuteczny sposób, jak wyleczyć pękające kąciki ust?.. ..a
dokładniej, za każdym razem się goją, smaruję maścią cynkową lub witaminową,
łykam wit. B, ale problem powraca za jakiś czas.. ..może to drobiazg, ale
nieprzyjemny... ..stosowałam też leczenie clotrimazolem (na wypadek, gdyby
winne były "grzybki"), ale nie było to bardziej skuteczne...

pozdrawiam, Agata

2. Data: 2003-05-06 19:29:24

Temat: Re: "pękające" kąciki
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieprzyjemny... ..stosowałam też leczenie clotrimazolem (na wypadek, gdyby
> winne były "grzybki"), ale nie było to bardziej skuteczne...

Ktora z witamin B lykasz? Najlepiej na zajady dziala witamina B2. Trzeba
stosowac regularnie. Stosuj takze urozmaicona diete.

Anka

3. Data: 2003-05-06 19:33:07

Temat: Odp: "pękające" kąciki
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Ktora z witamin B lykasz? Najlepiej na zajady dziala witamina B2. Trzeba
> stosowac regularnie. Stosuj takze urozmaicona diete.
>
> Anka

..w zasadzie "wszystkie", czyli B complex.. :-( ..i nic!..

A.

4. Data: 2003-05-06 19:40:52

Temat: Re: Odp: "pękające" kąciki
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..w zasadzie "wszystkie", czyli B complex.. :-( ..i nic!..
>
> A.

Sprobuj w takim razie sama B2 - w B complex dawka B2 jest mniejsza...

Anka

5. Data: 2003-05-06 19:47:35

Temat: Odp: Odp: "pękające" kąciki
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> Sprobuj w takim razie sama B2 - w B complex dawka B2 jest mniejsza...
>
> Anka

..o, to jakas nowa idea!.. ..spróbuje, moze rzeczywiscie B2 bedzie bardziej
skuteczna?

Agata

6. Data: 2003-05-06 19:56:50

Temat: Re: Odp: Odp: "pękające" kąciki
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..o, to jakas nowa idea!.. ..spróbuje, moze rzeczywiscie B2 bedzie bardziej
> skuteczna?
>
> Agata

Generalnie niedobor ryboflawiny czyli witaminy B2 powoduje
charakterystyczne pekanie kacikow warg. Mam wiec nadzieje, ze pomoze!

Anka

7. Data: 2003-05-06 20:34:11

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" wrote:

> [...]
> to drobiazg, ale nieprzyjemny... ..stosowałam też leczenie
> clotrimazolem (na wypadek, gdyby winne były "grzybki"), ale nie było

Ja ostatnio łykałam 3 razy dziennie po 3 tabl B complex,
i za poradą farmaceutki smarowałam kąciki Aftinem (cena ok 2 zł). Troche
mnei to dziwiło, bo jak nazwa wskazuje nibuy na afty powinno to działac, ale
mi pomogło. Kąciki były lekko natłuszczone, i nie miały tendencji do nowego
pękniecia w czasie gojenia.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

8. Data: 2003-05-06 22:29:11

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 maj 2003 (wtorek).Patrzę,a tu o godz. 21:40 *Anka Łazowska*
<3...@p...onet.pl> napisał(a):

> Sprobuj w takim razie sama B2 - w B complex dawka B2 jest mniejsza...

Nie dawaj porad lekarskich jak się nie znasz,bo dziewczynie tylko
zaszkodzisz!

--
Kaja

9. Data: 2003-05-07 07:50:28

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie dawaj porad lekarskich jak się nie znasz,bo dziewczynie tylko
> zaszkodzisz!

Proponuje siegnac do pismiennictwa i uzupelnic wedzie...

Anka

10. Data: 2003-05-07 15:19:02

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

7 maj 2003 (środa).Patrzę,a tu o godz. 9:50 *Anka Łazowska*
<3...@p...onet.pl> napisał(a):

> Proponuje siegnac do pismiennictwa i uzupelnic wedzie...

Twojego słowa *wedzie* nie ma w słowniku języka polskiego.

--
Kaja

Dermatolog
adres grupy?