perfumy melonowe

1. Data: 2003-05-29 14:41:38

Temat: perfumy melonowe
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie jakies fajne perfumy - zeby czuc bylo melona...
kolezanka pytala a mi nic nie przychodzi do glowy...

Dzieki, megi:-)

1. Data: 2003-05-29 14:45:38

Temat: Re: perfumy melonowe
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:bb5672$p9u$1@korweta.task.gda.pl...
> Poradzcie jakies fajne perfumy - zeby czuc bylo melona...
> kolezanka pytala a mi nic nie przychodzi do glowy...

Avon wprowadzil jakas serie melonowa, ale w ofercie maja tylko zel pod
prysznic, balsam do ciala i dezodorant.

Valentine
http://valentine.wezyr.net.pl/

1. Data: 2003-05-29 14:47:14

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poradzcie jakies fajne perfumy - zeby czuc bylo melona...
> kolezanka pytala a mi nic nie przychodzi do glowy...

Moze nie perfumy a dezodorant do ciala w atomizerze o zapachu melonow plus
zel pod prysznic i balsam do ciala z AVONU- nowa linia. Jest w katalogu
12/13 w promocji. Dezodorant kosztuje 10,90, zel 9,9 a balsam 9,9.

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-05-29 15:01:24

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina <_...@g...pl> wrote:

> [...]
> zel pod prysznic i balsam do ciala z AVONU- nowa linia. Jest w katalogu
> 12/13 w promocji. Dezodorant kosztuje 10,90, zel 9,9 a balsam 9,9.

no wlasnie nie Avon, to jest inspiracja seria Avonowa, ale kumpela
chce jakies fajne perfumy...

megi

1. Data: 2003-05-29 15:17:43

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> wrote:

> Avon wprowadzil jakas serie melonowa, ale w ofercie maja tylko zel
> pod prysznic, balsam do ciala i dezodorant.

Ale jest jeszcze Poprawiająca Nastrój Woda Toaletowa. IMO bardzo
melonowa:)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-05-29 16:52:12

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Lesner napisał:
> Poradzcie jakies fajne perfumy - zeby czuc bylo melona...
> kolezanka pytala a mi nic nie przychodzi do glowy...
>
> Dzieki, megi:-)
W Yves Rocher widzialam rozne owocowe wody toaletowe, nie
prfumy, melon tez byl :-)

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-29 17:27:43

Od: "gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sunflower" tylko nie wiem jakiej firmy, mozliwe, że jest to Yves Rocher
Pozdrawiam Gośka

1. Data: 2003-05-29 21:53:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

gocha <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> "Sunflower" tylko nie wiem jakiej firmy, mozliwe, że jest to Yves Rocher
> Pozdrawiam Gośka

"Sunflowers" to akurat Elisabeth Arden.

W ofercie Yves Rocher niczego melonowego sobie nie przypominam.

Natomiast wyraźnie melonowo pachną Chanson D'Eau Coty.

JoP

1. Data: 2003-05-30 06:59:37

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> "Sunflower" tylko nie wiem jakiej firmy, mozliwe, że jest to Yves Rocher
> Pozdrawiam Gośka

Jeśli "Sunflower" to E.Arden. Ale ja w tym, za bardzo nie czuję melona.

Hanuś

paznokcie 2!
opalanie
bursztynowa Vilcacora