perfumy w stylu light blue - pytanie do Pań

1. Data: 2007-07-04 06:16:39

Temat: perfumy w stylu light blue - pytanie do Pań
Od: "Pio" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam perfum na prezent, najlepiej w stylu Light Blue Dolce&Gabbana -
lekkich, świeżych, owocowych - czy możecie mi coś polecic?

z góry dzięki.

2. Data: 2007-07-04 11:21:32

Temat: Re: perfumy w stylu light blue - pytanie do Pań
Od: llinka <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 08:16, "Pio" <g...@o...pl> wrote:
> Witam
> Szukam perfum na prezent, najlepiej w stylu Light Blue Dolce&Gabbana -
> lekkich, świeżych, owocowych - czy możecie mi coś polecic?
>
> z góry dzięki.

podobną nutę mają Love Love Moschino

LLInka

mikrodermabrazja - efekty
Re: Apaszka
Mikrodermabrazja domowa
wągry
Slim Extreme 3D Koncentrat Lipostop - warto?