pesto

1. Data: 2000-02-22 23:30:38

Temat: Re: Mellanzane alla parmigiana-przepis na pogode:-)
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 02:59 PM 2/22/00 -0800, you wrote:

> [...]
>metrow.
>Wczoraj o osmej rano spadlo 3 incze deszczu w ciagu pieciu minut i nagle
>dom stal
>otoczony fosa z jednej strony, ale na szczescie domu nam nie zalalo. Dzis
>scinamy
>ogromne drzewo nad domem (a raczej firma scina), bo sie podlamalo w czasie
>burzy
>i jest niebezpieczenstwo, ze wyladuje w naszej sypialni. Ale lubie taka ostra
>pogode, cos sie dzieje. Gdybym byla w Gdansku, to po takim sztormie zaraz na

gdzie tak ladnie bylo????? tez bym chciala....:-))troche sniegu w
waszyntonie to za malo, aby sie emocjonowac, choc tubylce mysla wrecz
przeciwnie:-))

aga

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-23 05:06:44

Od: "Slavek S." <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko,

Z cala przyjemnoscia zamienie sie z Toba na miejsce zamieszkania.
O przebisniegach to tu mozna sobie pomarzyc a sniegu moge z mojego "frontyard"
odstapic, mam taka pryzme okolo 2metrow wysoka. Od wczoraj cos sie "potastalo" z
pogada i dzis mielismy +9 C, ale to anomalia.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-02-23 19:36:00

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie tak ladnie bylo????? tez bym chciala....:-))troche sniegu w
> waszyntonie to za malo, aby sie emocjonowac, choc tubylce mysla wrecz
> przeciwnie:-))
>
> aga

W Kaliforni, w Santa Barbara. Zjezdzajace bloto z wzgorz zalalo dzis szose US101,
a w niedziele ma byc nastepne oberwanie chmury. Pare strumieni, ktore prowadza do
morza, tak wala czekoladowego-koloru woda, ze slychac jakby grzmot w ich glebinie,
a to ogromne glazy leca dnem tych strumieni, czasami wyskakujac w gore, ku uciesze
obserwatorow. Jak juz pozabezpieczalismy drzwi i garaz workami z piaskiem, dalismy
sie w miasto, zeby poogladac, co sie dzieje. Ale fajnie.
Magdalena

1. Data: 2000-02-23 19:48:04

Temat: Re: pesto
Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli zdaje sie, ze schrzanilam na calej linii. Definitywnie sprobuje
jeszcze raz. Ale poczekam do lata, na zazielenione prawdziwym sloncem listki
bazyli z wlasnej uprawy, jakos nie mam zaufania do tych z supermarketu.
Herbatka

1. Data: 2000-02-23 19:48:27

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 19:48:46

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 22:01:55

Temat: Odp: pesto
Od: "Jola Backiel" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko do grupy. Jakie macie doświadczenia z pesto ? (mysle o tej
> nabardziej klasycznej wersji - bazylia, oliwa, ser, orzeszki piniowe itd).

Moje doświadczenia z pesto były bardzo podobne do Twoich, Herbatko, więc
nie jesteś sama :) Miałam własną bazylię, ale nie miałam orzeczków
piniowych.
Gdzieś przeczytałam, że można zastąpić orzeszkami włoskimi...

Rezultat wylądował w koszu, a ja sobie obiecałam, że nigdy więcej....
Teraz widzę, że tej papki dałam za dużo i te orzechy :(
Ale nabrałam znowu chęci do spróbowania i jak dostanę gdzieś orzeszki
piniowe,
to zrobię wszystko wg. przepisu Magdaleny. Jestem dobrej mysli, bo na jej
przepisach się nie zawiodłam.

Pozdrawiam po dłuższej przerwie,
--
Jola
i...@p...onet.pl - http://www.republika.pl/ilanka/

1. Data: 2000-02-23 22:09:21

Od: "Jola Backiel" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-25 15:28:45

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"potastalo" z
>pogada i dzis mielismy +9 C, ale to anomalia.

taaak, to ja jednak chyba juz nie chce;-)) Wole moje 60F (zapowiadaja 70 na
niedziele..).
Tyle ze jak jest zimno, to bardziej sie chce jesc..(i gotowac)..jakies mile
potrawy na rozgrzanie..ze o wzmocnionych napitkach nie wspomne..wiec
ogolnie niskie temperaturki sa bardziej rozwojowe:-))
uklony
aga
--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-25 15:54:54

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrawy na rozgrzanie..ze o wzmocnionych napitkach nie wspomne..wiec
> ogolnie niskie temperaturki sa bardziej rozwojowe:-))

Ja preferuje lato, wode, slonce. Zima ma tez dobre strony kominek, lampka (albo
dwie) czegos przedniego, cieple "papucie".... Nie, nie.... jednak wole lato z
grill'em w ogrodzie.

pozdrawiam,

Slav

Jedzenie na telefon ???