phrasal verbs

1. Data: 2003-01-29 21:05:26

Temat: phrasal verbs
Od: Pinol <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

Mam taka wielka ogromna prosbe. Czy mialby ktos i moglby przeslac na
maila spis wszytskich phrasal verbs np. w formie jakiegos e-booka albo
cos w tym stylu. Bylbym bardzo bardzo wdzieczny. Z gory dziekuje za
kazda pomoc.

Pozdrawiam
p...@i...net.pl

2. Data: 2003-01-29 23:53:23

Temat: Re: phrasal verbs
Od: "Stanek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello,

May I suggest some links?

http://www.ang.cad.pl/_pliki/frezale.htm

http://www.angielski.edu.pl/091100-m.html

http://slimak.sciaga.pl/prace/praca/7198.htm

I assume that you need an English-Polish translations?

And please, do try WWW.GOOGLE.COM you will find everything you need :-)

Uzytkownik "Pinol" <p...@h...pl> napisal w wiadomosci

www.SzkoleniaIT.pl - Centrum Informacji Szkoleniowej Branzy IT.
ile za kurs?
zobacz