pieczenie w rękawie

1. Data: 2007-09-21 15:47:39

Temat: pieczenie w rękawie
Od: Max <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Jak piec w piekarniku pieczeń w rękawie, aby uzyskać brązową skórkę?

Pozdrawiam
Gnat

2. Data: 2007-09-21 18:33:24

Temat: Re: pieczenie w rękawie
Od: abacus <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 17:47, Max <k...@i...pl> wrote:
> Witajcie!
> Jak piec w piekarniku pieczeń w rękawie, aby uzyskać brązową skórkę?
>
> Pozdrawiam
> Gnat

Moja metoda to wstępne obsmazenie na goracym tluszczu az do
zbrazowienia i potem do rekawa. Ewwntualnie pod koniec pieczenia
rozciąc rekaw.
Adam

3. Data: 2007-09-21 23:39:52

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abacus" <a...@t...pl> napisał

>Moja metoda to wstępne obsmazenie na goracym tluszczu az do
>zbrazowienia i potem do rekawa. Ewwntualnie pod koniec pieczenia
>rozciąc rekaw.

Chyba pierwsza metoda lepsza, coby soczki w srodku zatrzymac.

Protz

GRZANE...
zapytanie w sprawie szkoły kucharskiej :)
Chleb - czy taki się uda?
KOLACYJKA
Z PSP (POLITYKA)