pielegnacja intima

1. Data: 2003-01-23 09:01:50

Temat: Re: pielegnacja intima
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka"
> Ja polecalam (moze nie tylko ja
Ale powyższy tekst jest mój, pamiętam że musiałam wybrać się do łazienki i
wszystko
posprawdzałam;) Aaale chwalipięta ;)

>Szkoda tylko ze nie ma pompki jak
> Ziaja:-(
To właśnie genialnie że nie ma! Przez pompkę zawsze wychodzi więcej niż trzeba
użyć i większosc się marnuje nawet gdy nei naciskam pompki do samego końca.
A ten płyn jest bardzo bardzo gęsty i wydajny i zamiast całej porcji z pompki
Ziaji
wystarczy jedna kropla - dlatego właśnie pompka byłaby tu moim zdaniem złym
pomysłem/
Asia

1. Data: 2003-01-23 09:02:36

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote in message
> Ja polecalam (moze nie tylko ja) i nadal to podtrzymuje. Mozna kupic chyba
> kazdej aptece.

Ja widzialam go tez w Rossmannie ku mojemu wielkiemu zdumieniu :)
Wroclaw na rogu Pilsudskiego i Kollataja (kolo dworca)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-23 09:16:40

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja widzialam go tez w Rossmannie ku mojemu wielkiemu zdumieniu :)
> Wroclaw na rogu Pilsudskiego i Kollataja (kolo dworca)
>
> Kruszynka
a pamietasz ile Rossmann za niego chcial ( jak to sie ma do apteki 15-16
zl)?

Jola L-L

1. Data: 2003-01-23 09:42:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote in message
> a pamietasz ile Rossmann za niego chcial ( jak to sie ma do apteki 15-16
> zl)?

Oj, nie pamietam, szukalam czegos innego i tylko tak omiotlam wzrokiem.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-23 10:09:23

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, nie pamietam, szukalam czegos innego i tylko tak omiotlam wzrokiem.

W Krakowie 12 zł z groszami, ale czy tych groszy 19 czy 69 czy 99 to nie
pamiętam. Ale na pewno na końcu było "9" :)

Kasia

1. Data: 2003-01-23 11:59:48

Temat: Re: Lactacyd vs. AA, bylo: Odp: pielegnacja intymna
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> (...)
> Wlasnie nabylam mala probke - wyjechalam z PL i zastanawialam sie nad zmiana
> AA na cos "tutjeszego" - i dostalam uczulenia (Lactacyd niebieski, maja tu
> jeszcze czerwony, jaka roznica). Dobrze, ze przewidujaco mam spory jeszcze
> zapas AA, wiec wystarczy do kolejnej jazdy do kraju :-))))

A już prawie miałam kupować :-) Myję "całego człowieka"
jednym żelem/mydłem i żadnych stanów zapalnych nie mam.
Ale jeżeli na coś można miec alergię, to z pewnością też mam ;-)

Krycha, która właśnie zaoszczędziła parę złotych ;-)

1. Data: 2003-01-23 20:25:14

Temat: Odp: pielegnacja intima
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - straszne naciągaczki z was :) co rusz jakiś nowy specyfik, a że
baba ma
> taką nature, żewszystko jej potrzebne to gromadze co róż to nowe
specyfiki

popieram w 100%
jak do tej pory wystarczały mi 2 maseczki, to teraz mam już ich 4 a od
około 2 tygodni nieustannie poszukuję tej zachwalanej przez was z Dax
Cosmetics, Chińskie Zioła

nie mówiąc już o innych kosmetykach :-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-01-23 22:31:30

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, coś mi nie pasowało to ASP...
K.

1. Data: 2003-01-26 17:41:53

Temat: Dax Cosmetics we Wrocławiu (było: Re: pielegnacja intima)
Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneczka" <a...@o...pl> poszukująca napisała:

> [...]
od
> około 2 tygodni nieustannie poszukuję tej zachwalanej przez was z

Halo! Zajrzyj do Rossmana w Galerii Dominikańskiej - kupiłam tam kilka
dni temu już trzeciego "Daxa"!

Isabell z Wrocławia

1. Data: 2003-01-27 10:53:42

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Halo! Zajrzyj do Rossmana w Galerii Dominikańskiej - kupiłam tam
kilka
> dni temu już trzeciego "Daxa"!

Dziękuję za informację, ale właśnie w sobotę udało mi się kupić tę
maseczkę w Feniksie w rynku. I rzeczywiście jest bardzo przyjemna.
Skóra jest po niej taka mięciutka :-)
A wcześniej byłam w Rossmannie: koło dworca, na Teatralnej i w Galerii
Dominikańskiej, ale wtedy nie było tych maseczek. Były kosmetyki z
serii chińskie zioła, ale maseczki nie było :-(
Była tylko maseczka remineralizujaca + osmoprotekcja 24h. I chyba
następnym razem na nią się skuszę.

dziękuję jeszcze raz i serdecznie pozdrawiam
Ania z Wrocławia

Gdzie sklep MACKAYS?
podsumowanie
coś do demakijażu