pieprzyk na twarzy

1. Data: 2003-11-06 07:31:59

Temat: pieprzyk na twarzy
Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Mam pytanie - na twarzy pojawił mi się malutki pieprzyk, malutki, ale
jest - czy istnieje jakiś sposób, by się go pozbyć, i/lub jakoś go
"wyretuszować"...? [krem, puder...?]
będę wdzięczny za wszelkie propozycje :)

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-11-06 08:12:09

Temat: Re: pieprzyk na twarzy
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tweek" <t...@2...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jest - czy istnieje jakiś sposób, by się go pozbyć, i/lub jakoś go
> "wyretuszować"...? [krem, puder...?]
> będę wdzięczny za wszelkie propozycje :)

takie rzeczy sie wypala laserem, z tego co sie orientowalam to jesli jest
to zabieg kosmetyczny to placisz od wielkosci, a jesli pieprzyk przeszkadza
(np w okolicach paska itp) to za darmo
aaa i jeszcze cos, ja mam takie pieprzyki na plecach, poszlam do akademii
medycznej (skierowanie od dermatologa) i powiedzieli, ze nie beda wypalac bo
to defekt kosmetyczny a oni "nie upiekszaja tylko lecza" nie dali dojsc do
slowa, ze mi te pieprzyki przeszkadzaja
no tak czy siak idz z tym do lekarza pierwszego kontaktu on juz Ci powie
gdzie isc itd

Powodzenia

Kamila ;-)

1. Data: 2003-11-06 08:21:14

Od: "Tweek" <t...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Kamila [z adresu e-mail l...@u...pl] napisał(a):

: takie rzeczy sie wypala laserem [ciach!]

Jezus, a ja słyszałem że z pieprzyków to się nowotwory mogą robić,
hmmm...?
To czasem ryzyko nie wzrasta, jak się jeszcze to znamię potraktuje
laserem...? :/

1. Data: 2003-11-06 08:36:20

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hmmm...?
> To czasem ryzyko nie wzrasta, jak się jeszcze to znamię potraktuje

to prawda, dlatego po wypalenie to co zostaje z tego pieprzyka idzie do
badania
czy wzrasta ryzyko? to pewnie zalezy od jakosci wykonania, ale popatrz na to
z tej strony, lepiej wypalic niz rozdrapc albo zahaczyc niechcacy

Kamila

polecam
Bioderma-pyt.
krem vichy norma derm