pieprzyki

1. Data: 2003-08-16 05:48:00

Temat: pieprzyki
Od: "Roland" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy nalezy sie obawiac pieprzykow w kolorze czerwonym? Wyglada na to ze one sie
dopiero co pojawily. Wygladaja jak kropeczki krwi, np jak po nakluciu palca do
pobrania krwi... Czy takie cos moze byc niebezpieczne? Jak to w ogole jest z
tymi pieprzykami...

TIA

--
Roland Zerek

2. Data: 2003-08-16 06:24:28

Temat: Re: pieprzyki
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhkgju$734$...@n...news.tpi.pl,
Roland <r...@p...fm>:

> [...]
> po nakluciu palca do pobrania krwi... Czy takie cos moze byc
> niebezpieczne? Jak to w ogole jest z tymi pieprzykami...

Z opisu wyglada mi to to na krwiaczki podskorne, nie pieprzyki. Moze
opalales sie intensywnie, albo miales duzy chwilowy wysilek fizyczny
(dzwiganie ciezarow).
Jesli nie sa bardzo liczne, nie musisz sie obawiac. Ew. mozesz brac troche
rutinoskorbin. Jesli sa liczne, skonsultuj sie z lekarzem.

--
Robert

3. Data: 2003-08-16 14:01:06

Od: "Roland" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli nie sa bardzo liczne, nie musisz sie obawiac. Ew. mozesz brac troche
> rutinoskorbin. Jesli sa liczne, skonsultuj sie z lekarzem.

One sa akurat na ciele mojej zony. Sa bardzo nieliczne i niewielkie. Trudno mi
to nazwac krwiakami, ale moze rzeczywiscia maja one taka nature... Ona
oczywiscie martwi sie myslac nie wiadomo co... Skutki czytania prasy
``menstruacyjnej''...

Co do opalania, to raczej nie. Ale ostatnia pogoda rozne rzeczy faktycznie z
ludzmi robila...

Pozdrawiam.

Roland

TFX