pierwsza hipoteza boczniaka

1. Data: 2003-11-17 09:16:10

Temat: pierwsza hipoteza boczniaka
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

cięzko zrozumiec cokolwiek z tych batalii.
przyznaje bez bicia.
może dlatego, że nie jestem uugd, tylko ugd, a nawet nugd.
tak, czy siak, posty kilku przynajmniej osób starałem się czytać
do ostatniej kropki.

tak się złożyło, że w wyniku urlopu, miałem ograniczony dostep do psp
i jako ziutecznik tylko od czasu do czasu wciskałem gdzieniegdzie swoje
3 grosze.
natomiast dziś, będąc 1 dzień w pracy - wpadł mi w ręce (oczy)
taki smakowity kawałek postu - od niejakiej nevermore, która jest iką
albo i nie.

więc nie dość, że kolejny ugd się zaangażował, to jest to kolejna
zagadka.

mnie zastanowiło tylko (aż?) to:

neverm0ore w <news:bp8gqo$76a$1@news.onet.pl>

> Wiesz.. człowiek mailował kiedyś na priva bez opamiętania..
> I hasła obowiązywały ...
> ( Pamiętasz, All`u ?
> Hasło
> CIEMNOŚĆ STWARZA PRZYJEMNOŚĆ )

no to ja mam pierwsza publiczna hipotezę, postawioną z dystansu

była sobie kiedys grupa załozycieli psp. znali się i "lubiali"
a czasem ten i owa, kochali. kochali, podkochiwali, romansowali
i flirtowali. grzali się we własnym sosie.

czemu OBOWIĄZYWAŁY hasła?
w jakich momentach/czasach/sytuacjach obowiazuja hasła?
[to kluczowe do mojej hipotezy]

a teraz się pokłócili.
odkochali.
odromansowali.
odlubili.

i wyciągają zaszłości.

--
Wiesz co robi ten troll? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
społeczeństwa. To jest troll na skalę naszych możliwości. Wiesz, co my