pierwsze wrażenie (?)

1. Data: 2003-03-23 21:23:42

Temat: Re: pierwsze wrażenie (?)
Od: "spider" <s...@N...li.lo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl>

> (oczywiście mogą to być _nie_materialne rzeczy jak
> sposób mówienia czy coś... bo tak właśnie zauważyłam błąd w pierwszej
> linijce;)/ ale bardziej ważne od tego na _co_ zwracacie uwagę, jest dla
mnie
> _dlaczego_ właśnie na to :]

Ja właśnie zwracam uwagę na to co się mówi i w jaki sposób.
Wszystko i tak zależy od intencji spotkania. W zależności od różnych
intencji zwracamy uwagę na różne rzeczy.
pozdr.

--
spider.
s...@N...li.lo.pl

1. Data: 2003-03-23 23:13:32

Od: "Marcin \"wróbel\" Wróblewski" <d...@o...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
Ja się wypowiem na co zwracam uwagę w przypadku kobiet ;)
Na sposób mówienia, tembr głosu i dłonie. Jeżeli dłonie mają subtelny
kształt (szczupła ręka, długie palce, zadbane paznokcie, nie za długie itd)
to ta osoba wydaje mi się ciekawa, dłonie są niejako wizytówką człowieka
(subtelne dłonie - być może szlachetny człowiek...). W trakcie rozmowy
_zawsze_ utrzymuję kontakt wzrokowy, tak więc zwracam uwagę na twarz
(kobiety o subtelnych rysach pociągają mnie najbardziej), kształt ust
(pełne...zmysłowe), brwi, nos, szyję, uszy...ale na punkcie dłoni to mam
odbite dosłownie ;-)

1. Data: 2003-03-23 23:18:01

Temat: Odp: pierwsze wrażenie (?)
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin "wróbel" Wróblewski
> Ja się wypowiem na co zwracam uwagę w przypadku kobiet ;)

:]

> Jeżeli dłonie mają subtelny
> kształt (szczupła ręka, długie palce

czyli nieszczupłej kobiety nie uznasz za ciekawą? :>

> zadbane paznokcie, nie za długie itd)
> to ta osoba wydaje mi się ciekawa

dużo ryzykujesz.. kobieta może mieć niedobór witamin i łamliwe paznokcie,
więc nie będą one wyglądały na "zadbane" ;) a to przecież też (podobnie jak
wiele innych "czynników zewnętrznych" ;) nie zależy za bardzo od niej... :]

1. Data: 2003-03-23 23:29:28

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>

> Marcin "wróbel" Wróblewski
>
> :]

> czyli nieszczupłej kobiety nie uznasz za ciekawą? :>

nie kombinuj patrycja :) - u grubszej kobiety dłonie i palce mogą być nadal
relatywnie (w stosunku do tuszy) szczupłe i długie

> dużo ryzykujesz.. kobieta może mieć niedobór witamin i łamliwe paznokcie,
> więc nie będą one wyglądały na "zadbane" ;)

znowu kombinujesz :) - będą nadal relatywnie zadbane (w odróżnieniu od np.
nie zadbanych - obgryzionych)

p.

1. Data: 2003-03-23 23:33:58

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki
> nie kombinuj patrycja :)

ja??? ;)

> u grubszej kobiety dłonie i palce mogą być nadal
> relatywnie (w stosunku do tuszy) szczupłe i długie

niekoniecznie! jeśli kobieta jest tęga i niska!? ha? ;)

> znowu kombinujesz :)

znowu ja?! ;)

> będą nadal relatywnie zadbane (w odróżnieniu od np.
> nie zadbanych - obgryzionych)

chyba nigdy nie miałeś problemu z paznokciami? :) wyglądają jeszcze gorzej..
bo obgryzione są nienaturalnie krótkie (mogę się nie znać bo nigdy nie
obgryzałam;) a rozdwojone.. rozpadają się na wszystkie strony.. bleee... i
nic się nie da z tym zrobić ;(

chodzi mi tylko o to, że przeważnie zwracamy uwagę /powierzchownie oceniając
człowieka/ na rzeczy niezależne od niego. to może być kolor oczu, uśmiech,
dłonie... etc. a w większości przypadków.. on po prostu tak ma.. czasem
możemy skrzywdzić kogoś lub wiele stracić (źle oceniając ciekawą postać) a
czasem możemy się nieźle "przejechać".. i na dobrą sprawę, wszyscy jesteśmy
tego świadomi.. a mimo to... dalej to robimy :]

> p.

p.

1. Data: 2003-03-24 00:00:30

Od: "Marcin \"wróbel\" Wróblewski" <d...@o...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jesteśmy
> tego świadomi.. a mimo to... dalej to robimy :]

Nie do końca się z Tobą zgodzę. To czy dany człowiek wygląda na zadbanego
zależy wyłącznie od niego, a o tym właśnie piszę. Wiem, że nie każda kobieta
może szczycić się szczupłymi dłońmi z długimi paluszkami, ale każda kobieta
ma wybór czy będzie mieć paznokcie długie na pół metra z "nadziubdzianymi
wzorkami czy też krótsze mniej rzucające się w oczy, czy też obgryzione.
Wydaje mi się, że w zależności od tych "parametrów" można już coś powiedzieć
o człowieku.

1. Data: 2003-03-24 07:52:16

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W słonecznym cieniu, na miękkim kamieniu, użytkownik "patrycja."
mówiąc powiedział w wiadomości b5lgbh$e91$...@n...news.tpi.pl...
> ja??? ;)

> niekoniecznie! jeśli kobieta jest tęga i niska!? ha? ;)

he, a jeśli jeszcze na dodatek jest facetem? -

1. Data: 2003-03-24 07:53:57

Od: "d.v.\(r\)" <ofc(usun to)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pulchne też może być piękne - wtedy dopiero czuć to wydobywające się piękno. Wolę się
przytulić do grubaski, niż do
szkieletu.

1. Data: 2003-03-24 15:17:17

Od: "Meadentia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin "wróbel" Wróblewski

> ale każda kobieta
> ma wybór czy będzie mieć paznokcie długie na pół metra z "nadziubdzianymi
> wzorkami czy też krótsze mniej rzucające się w oczy

oj, nie zawsze;)
tutaj też wrzuciłabym czynniki zewnętrzne, styl życia czy rodzaj pracy

mela
--
ja - zamknięta szczelnie w swej skorupie...
..pozdrawiam pozdrawiających UGD:)

1. Data: 2003-03-29 19:31:20

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Berent" news:b5l2va$dos$1@news.lublin.pl
> Kolor włosów.

Które oczywiście najlepiej jak będą czarne :D

***chat***
-c-h-a-t-
chat - zapraszam :)
chat - zapraszam !!!