pierwszy post

1. Data: 2002-05-22 11:20:35

Temat: pierwszy post
Od: "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi może powiedzieć kiedy wyszedł pierwszy post na naszej
grupce?
Pozdrawiam, Honorata
--
h...@o...pl
GG: 3306260

1. Data: 2002-05-22 11:28:43

Temat: Re: pierwszy post
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Honorata KULESZA wrote:

> Czy ktoś może mi może powiedzieć kiedy wyszedł pierwszy post na naszej
> grupce?

Ja wyslalam swojego pierwszego 9 wrzesnia, a to byl jeden z pierwszych
dni dzialania grupy.
A przed chwila sprawdzilam archiwum - 1 post-powitanie jest z 6 wrzesnia
:-)

Arlata (Kraków)

1. Data: 2002-05-22 11:39:14

Od: "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To znaczy, że jeszcze nie całe archiwum ściągnęłam... Szkoda bądę starała
się dalej :)
Dzięki :)
POzdrowionka H.

--
h...@o...pl
GG: 3306260

1. Data: 2002-05-22 14:24:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 May 2002 13:39:14 +0200, "Honorata KULESZA"
<h...@o...pl> wrote:

>To znaczy, że jeszcze nie całe archiwum ściągnęłam... Szkoda bądę starała
>się dalej :)
> Dzięki :)
>POzdrowionka H.

u mnie pierwszy post ot ten, z 5 wrzesnia!

No to zaczynamy.

Na pocz?tek pytanie - czy macie jakie? sprawdzone metody na
stworzenie
wzoru do haftu ze zdj?cia lub z obrazka? Jestem szcz??liw?
posiadaczk?
jak najbardziej legalnego programu PC Stitch do tworzenia wzorów
maj?cego równie? mo?liwo?? importu zwyk?ego obrazka, ale efekty
nie s?
zachwycaj?ce nawet, je?li obrazek wst?pnie obrobi? zmniejszaj?c
ilo??
kolorów np. do rozs?dnych 32.

Mo?e ma kto? jakie? wypróbowane metody?

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna S?upek (\_/) http://rassun.art.pl
/)/)

1. Data: 2002-05-22 15:12:44

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak to zrobiłaś? Bo mnie udalo się dopiero od 26 lutego. I to też nie
wszystkie. Następne są wybiórczo. Pochwaliłąm się nawet grupie, dopiero
później sprawdziłam daty.
Juz więcej nie udało mi się ściągnąć. A tak bym chciała.
Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-05-23 05:42:39

Od: "Honorata KULESZA" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój najastarszy posta pochodzi z 22.02.02
Reszty nie ogę zciągnąć przez Outlooka, nie wiem czemu.
POzdr. H.

--
h...@o...pl
GG: 3306260

1. Data: 2002-05-23 19:26:29

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Honorata KULESZA" <h...@o...pl> :

> Mój najastarszy posta pochodzi z 22.02.02
> Reszty nie ogę zciągnąć przez Outlooka, nie wiem czemu.

Prawdopodobnie dlatego, ze ich tam po prostu nie ma :) Niestety posty nie
sa trzymane na serwerkach caly czas tylko w miare jak przybywa nowych stare
sa usuwane.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-24 03:04:30

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Prawdopodobnie dlatego, ze ich tam po prostu nie ma :) Niestety posty nie
> sa trzymane na serwerkach caly czas tylko w miare jak przybywa nowych
stare
> sa usuwane.

Na szczescie mozna zerknac na

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.robotki-reczne&year=200
1&month=09

Tylko, ze dla mbnie czytanie na niusy.onet.pl jest niewygodne :(

--
Ilona (Krakow) GG 4480101
mailto: p...@i...prv.pl

1. Data: 2002-05-24 03:07:43

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.robotki-reczne&year=200
1&month=09

sorki, ale adres sie zlamal. Mam nadzieje
ze juz bedzie Ok, a jak nie, to przeciez sobie same poradzicie

Ilona

1. Data: 2002-05-24 19:07:19

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.robotki-reczne&yea
> r=200 1&month=09
>
> Tylko, ze dla mbnie czytanie na niusy.onet.pl jest niewygodne :(

DLa mnie zdecydowanie tez nie. Jak czegos szukam w innych grupkach
tematycznych to wole korzystac z archiwum na google. Natomiast za jakis
czas prawdopodobnie bedzie mozna sciagnac normalnie archiwum naszej grupki,
tlyko pewien serwerek jest na razie w stanie przenosin z jednego komputerka
na drugi. Jak zacznie dzialac, to mysle ze bedzie sie dalo bez problemow :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228