pigułki Microgynon

1. Data: 2003-07-03 06:53:17

Temat: pigułki Microgynon
Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
aktualnie zażywam pigułek Novynette, jednak ich cena 29,50zł jest nazbyt
wysoka i chciałabym przejść na Microgynon, które są refundowane. Chciałabym
dowiedzieć się czegoś o nich i czy teka zamiana nie zaszkodzi mi?

---
agaa

2. Data: 2003-07-03 07:32:58

Temat: Re: pigułki Microgynon
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Chciałabym
> dowiedzieć się czegoś o nich i czy teka zamiana nie zaszkodzi mi?

z tego co wiem te pigułki to jedne z 3 refundowanych,są to pigułki starszej
generacji czyli z większą ilością hormonów.ale moje znajome biorą Steridil
(jakoś tak)te tez sa na liscie refundowanych i sa zadowolone .
pozdrawiam
paula

3. Data: 2003-07-03 13:14:25

Od: "Hania" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aktualnie zażywam pigułek Novynette, jednak ich cena 29,50zł jest nazbyt
> wysoka i chciałabym przejść na Microgynon, które są refundowane. Chciałabym
> dowiedzieć się czegoś o nich i czy teka zamiana nie zaszkodzi mi?

Ja od dwoch lat biore te tabletki i jestem zadowolona. Nie mialam po nich
zadnych objawow ubocznych, w przeciwienstwie do tabletek, ktore naleza do
nowszej generacji (Triuqilar), ktore bralam wczesniej.

Hania

4. Data: 2003-07-05 22:46:44

Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Chciałabym
> dowiedzieć się czegoś o nich i czy teka zamiana nie zaszkodzi mi?

Brałam i nie zauważyłam, żebym reagowała na nie inaczej niż na inne:
Femoden, Diane_35, Marvelon. Nie służył mi jedynie Cilest.
pozdr
Ania

-- do studentow i innych osob zainteresowanych etyczna edukacja --
Moja Mama i zawroty głowy :(
Obfite (zbyt?..) krwawienie...
staz w krakowie
Lutowanie - szkodliwy zawód ???