piracetam?

1. Data: 2004-10-25 19:34:54

Temat: piracetam?
Od: " ula" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy piracetam (nootropil, memotropil) może być szkodliwy dla zdrowia? Czy
można go uzywac dla polepszenia procesu naucznia, dla lepszej koncentracji?
Jak go dawkowac? Czy jest dostepny bez recepty?

2. Data: 2004-10-25 19:57:44

Temat: Re: piracetam?
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy piracetam (nootropil, memotropil) może być szkodliwy dla zdrowia?
to nie cukierek, ale ogólnie jest dobrze tolerowany.
>Czy jest dostepny bez recepty?
na receptę

3. Data: 2004-10-26 18:20:53

Od: "marceliszpak0(nospam)" <"marceliszpak0(nospam)"@poczta.oet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy napisał:

> to nie cukierek, ale ogólnie jest dobrze tolerowany.

> na receptę

Najważniejsze, że działa głównie na osoby starsze poprawiając
upośledzone ukrwienie móżgu.

4. Data: 2004-11-30 13:09:30

Temat: Re: piracetam samo zdrowie
Od: "Maciej Kreft" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

drodzy lekomani ;)
Piracetam [handlowe: Nootropil, Memotropil, Lucetam] niczyjej szkody nigdy
nie pragnie, azaliż only pozitiwne efekty na waszym mózgu odczuć wy możecie.
INFO PODST (for lamers, non lamers know what to do):
- nie uzależnia( nie uzależnia fizycznie)
- skutecznie poprawia koncentracje, pamiec, kojarzenie, i inne takie tam...
- działa przeważnie po 3 dniach zażywania (wcześniej to tylko przedsmak:) w
dawkach 800mg, 1200mg
- jest na recepte, ale czego to ludzie nie wymysla, zeby to zdobyc
Należy podkreślić, że lek ów działa po kilku dniach i nie na każdego.

INFO:Wszystko co tu napisałem jest nie prawdą, fikcją, bzdurą wymyśloną.
Zbieżność nazw jest niezamierzona i przypadkowa. Jeśli zamieszczone
informacje godzą w czyjeś dobra, religię, wolność, proszę o wyrozumiałość.

Wszystkich zainteresowanych odsyłam do apteki po ulotke (jest super, jak
reklama pigułki na szczęśliwego studenta)

Moj adresik mejlowy m...@m...pl

punkt apteczny
FORUM EDUKACYJNE
Nadpobudliwość
Estraderm - po jakim czasie działa?
Podwyższenie poziomu testosteronu u mężczyzny.