piszczący kran

1. Data: 2006-10-16 11:45:29

Temat: piszczący kran
Od: "Lukaszgoogle" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, POMOCY !
Mam problem z kranem, dokładnie z ciepłą wodą, po odkręceniu
kurka, jest jeden wielki pisk, nie wiem skąd się on bierze i jak go
usunąć. Pisk jest tak silny, że nawet zabardzo nie mogę stwierdzić
czy źródło jest w baterii czy piecyku gazowym, który znajduje się
tuż obok :(
mieliście coś takiego ??

2. Data: 2006-10-16 12:03:47

Temat: Re: piszczący kran
Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

uszczelki!!!!

pozdrawiam WM

3. Data: 2006-10-16 16:45:38

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukaszgoogle napisał:
> [...]
> usunąć. Pisk jest tak silny, że nawet zabardzo nie mogę stwierdzić
> czy źródło jest w baterii czy piecyku gazowym, który znajduje się

Jeżeli dźwięk się dobywa z rury od wody to
najprawdopodobniej to kawitacja :-( , może krzywizna rury
gdzieś za duża (trudno poprawić), albo jakaś uszczelka
weszła do środka i robi turbulencje.
A jeżeli to piszczy z piecyka to propunuje sciągnąć
gazownika-może poszła uszczelka lub jedna z membran.

--
Marcin "Mamut"
diving...eat...sleep...and dream about diving

4. Data: 2006-10-17 07:16:57

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymienić uszczelkę grzybka albo całą głowicę kranu. Przyczyną jest wibracja
luźnej uszczelki
Jacek

5. Data: 2006-10-17 08:12:44

Od: "Lukaszgoogle" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TAK JEST !
W GŁOWICY BATERII BYŁA PĘKNIĘTA USZCZELKA, PĘKŁA W TAKI SPOSÓB
ŻE ZAMYKAŁA WODĘ I KRAN NIE CIEKŁ ALE W CHWILI ODKĘCENIA WODY
ZACZYNAŁA DRŻEĆ I SPANIA NIE BYŁO :-D.
USZCELKA WYMIENIONA PROBLEM USUNIĘTY.
TX ZA INFO !!
POZDRAWIAM.

ekipa remontowa
piec kaflowy a brykiet z trocin
Status mieszkania - WAZNE !!!! - PILNE !!!!!
plyta wiorowa
Piecyk gazowy - ostatnie starcie