piwo-a sok malinowy

1. Data: 2003-05-05 15:58:55

Temat: piwo-a sok malinowy
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wnioski każdy sam wyciągnie:-)
Sprzedaż piwa spadła by o 50 % gdyby nie sok malinowy, po obserwacjach
mojej żony zauważyłem że pija tylko piwo z sokiem malinowym. Zaintrygowany
zrobiłem ankietę w Łodzi wsród 232 Łodzianek pytając czy lubią piwo, 99%
odpowiedziała że tak :-) ale z sokiem malinowym :-)
Zakładajmy plantacje malin, to jest przyszłość :-)
Bogusław pijący tradycyjnie bez soku z malin, ale respektujący prawa rynku.
Tak na marginesie, czy ktoś słyszał aby do piwa dodawano soku z winogron hi
hi hi.

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

2. Data: 2003-05-05 18:10:26

Temat: Re: piwo-a sok malinowy
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Bogusław
Radzimierski<r...@o...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
d-botaniczny.pl> ,a ja
na to :

> [...]
> zrobiłem ankietę w Łodzi wsród 232 Łodzianek pytając czy lubią piwo, 99%
> odpowiedziała że tak :-) ale z sokiem malinowym :-)

Moim zdaniem założenie jest błędne.Kobiety zużywają tylko (imho) 5 % piwa w
PRLu .

> [...]
> Bogusław pijący tradycyjnie bez soku z malin, ale respektujący prawa
> rynku. Tak na marginesie, czy ktoś słyszał aby do piwa dodawano soku z

Nie,ale w Berlinie i okolicach północnych dodaje sie zielonego soku
(prawdopodobnie na bazie agrestu - nie wiem bo nie piłem ) i kobiety
tamtejsze to lubią.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy www.republika.pl/jkch1

3. Data: 2003-05-05 19:37:42

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale soczek... z winogron... niektórzy lubią popijać piwem
Adam

4. Data: 2003-05-05 19:44:41

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> ale soczek... z winogron... niektórzy lubią popijać piwem
Adam

Powszechne to napewno nie jest :-)
:-) Bogusław

5. Data: 2003-05-05 19:53:00

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> writes:

> ale soczek... z winogron... niektórzy lubią popijać piwem

Barbarzyńcy.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec w swej willi na Etnie
Trzymał owcę i czuł się z nią świetnie:

6. Data: 2003-05-05 20:32:41

Temat: Odp: piwo-a sok malinowy
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> zrobiłem ankietę w Łodzi wsród 232 Łodzianek pytając czy lubią piwo, 99%
> odpowiedziała że tak :-) ale z sokiem malinowym :-)

Abstrahując, w Łodzi modne ostatnio są U-Booty.:-)
50ml czystej wódki w kieliszku zatapiasz w kuflu piwa tak, aby jak najmniej
się wylało.
Potem Łodzianki sączą przez słomki... i miękną w oczach:-)))))))))

Pozdrawiam
p...@r...pl

7. Data: 2003-05-05 21:20:27

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
hi
> hi hi.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Tak, do drinków, piwa, miodów pitnych itp. alk. Również co lepsze
[ekskluzywne] wyroby kulinarne nie mogą się bez soku takowego iście
szlachetnie gronowego obejść. Nie zapominajmy też o całej gamie przetworów
[dżemy, konfitury, powidła, syropy] które są dosładzane sokiem z winogron
[np: St. Dalfour będące w co lepszych sklepach].
PP.

8. Data: 2003-05-05 21:46:24

Temat: Re: Odp: piwo-a sok malinowy
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> writes:

> Potem Łodzianki sączą przez słomki... i miękną w oczach:-)))))))))

W oczach? :)))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz sodomita w Udine
Zamiast kozy przygarnął dziewczynę.

9. Data: 2003-05-06 07:21:43

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in

> Abstrahując, w Łodzi modne ostatnio są U-Booty.:-)
> 50ml czystej wódki w kieliszku zatapiasz w kuflu piwa tak, aby jak
> najmniej się wylało.
E tam!
Cala sztuka to obalic ubocika normalnie, nie fafluniac sie przy tym
zawartoscia szklanki. Poza tym po trzecim ubociku panowie maja problemy z
przygotowaniem czwartego. Wiem, bo we Wro to funkcjonowalo, jak bylam na
studiach :-)
> Potem Łodzianki sączą przez słomki... i miękną w oczach:-)))))))))
To Dolnoslazaczki sa jakies chyba odporniejsze, albo lodzkie ubociki sa
uzbrojone, tzn. na spirytusie, a nie na wodce ;-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

10. Data: 2003-05-06 07:25:13

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote in
> [...]

> obserwacjach
> mojej żony zauważyłem że pija tylko piwo z sokiem malinowym.

No bo piwo bez soku pija sie tylko w najwieksze upaly - wtedy jest po
prostu wszystko jedno, byle mokre. Jak tylko ma sie jeszcze czynne kubki
smakowe, pija sie z sokiem. To przeciez normalne.

> Zaintrygowany zrobiłem ankietę w Łodzi wsród 232 Łodzianek pytając czy
> lubią piwo, 99% odpowiedziała że tak :-) ale z sokiem malinowym :-)
> Zakładajmy plantacje malin, to jest przyszłość :-)

Zamiast malinowego moze byc tez wisniowy, ale trzymany troche na pestkach,
zeby lekko wanilia zalatywal :-)

> Bogusław pijący tradycyjnie bez soku z malin, ale respektujący prawa
> rynku.
> Tak na marginesie, czy ktoś słyszał aby do piwa dodawano soku z
> winogron hi hi hi.

Niii, ale do wody mineralnej juz tak. Widocznie to napoj dla slabszych na
zdrowiu :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

cmentarze
Co jest?
Co to za drzewko?
Hustawka Ogrodowa - szukam adresow lub kupie
kto z Wa-wy na spotkanie?