pizza knorr

11. Data: 2005-05-16 16:08:52

Temat: Re: pizza knorr
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie

ja kupuje ta pizze- w Czechach juz dawno jest - i cena tam mnie powaliła
16koron za pudełko,wiec jest to jakies max. 2,30zł. Robiłam ja kilka razy,
mam w zapasie, gdyby cos...... robi sie szybko,smakuje tez w porzadku,a
najlepsze.,ze wtedy moge zawsze zrobic w 4 smakach i wychodzi tanio.

Joa

12. Data: 2005-05-16 16:18:32

Od: Tusia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsjasz napisał:

> no wlasnie...
> maka (90 groszy)
> drozdze (30 groszy)
> woda (jakies grosze)
> sol (marne grosze)
> cukier (10 groszy)
> na ciasto do duzej pizzy (oczywiscie takiej jak w hut czyli drozdzowej)...
> nie wydam wiecej jak 1.50 pln...
> na klasyczna plaska mniej niz zlocisza...
> zdzierstwo !!!
> Mars...
> (jak kto chce rzuce przepis)...

ja poprosze przepis :P

13. Data: 2005-05-16 18:52:53

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia napisał(a):

> ja poprosze przepis :P
okim domowa pizza puszysta:
1/3 kostki drozdzy
rozrobic w cieplej wodzie jakies 2 lyzki z lyzeczka maki i cukru...
odstawic w cieple miejsce do wyrosniecia...
jakies 20 minut pol godziny...
jak zwiekszy o polowe objetosc dodac do okolo 2 szklanek maki...
dodac sol do smaku pieprz i inne przyprawy wedle uznania...
rozrobic z woda do konsystencji plasteliny...
jak ciasto jest wyrobine (nie przylepia sie do dloni) uformowac kule...
posmarowac po wierzchu oliwa albo olejem...
i odstawic w cieple miejsce na kolejne 20 minut...
uformowac w placek im grubszy tym wyzsze ciasto...
rozlozyc na wytluszczonej blaszce...
poukladac na nim dodatki...
(co sie tam ma keczup ser cebula pieczarki wedlina itd...)
rozgrzac piekarnik do 200 stopni...
wkaldac do goracego i piec okolo 15 minut...
i to wszystko
Mars

14. Data: 2005-05-17 06:02:41

Od: MaRiA <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz wrote:

> okim domowa pizza puszysta:

A ja poprosze przepis na klasyczna plaska

Maria

15. Data: 2005-05-17 06:20:59

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ja poprosze przepis :P

Podaję jeszcze raz (podałam wyżej) przepis, który wspólnymi grupowymi siłami
uznalismy za optymalny i prosty, z łopatologicznymi wskazówkami:

http://tinylink.com/?v6wYUfqRhI

pozdr

cherokee

16. Data: 2005-05-17 06:51:13

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba byc idiota zeby cos takiego kupic...
> nie probowal...
> samodzielne zrobienie ciasta (odliczajac czas rosniecia drozdzy) trwa 15
> minut...

Tolerancja nie jest Twoją mocną stroną...

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

17. Data: 2005-05-17 20:52:43

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn napisał(a):

> Tolerancja nie jest Twoją mocną stroną...

tolerancja dla czego ???
Mars

18. Data: 2005-05-17 20:53:47

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
>

> Podaję jeszcze raz (podałam wyżej) przepis, który wspólnymi grupowymi siłami
> uznalismy za optymalny i prosty, z łopatologicznymi wskazówkami:

o wlasnie :)
Mars

19. Data: 2005-05-19 18:24:34

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
siłami
> uznalismy za optymalny i prosty, z łopatologicznymi wskazówkami:

:-) Prawie jak rytual ....

zupa z kalarepki, jak?
co i jak jeść?
gary patelnie?