pl.psichologia :)

1. Data: 2008-08-04 14:12:25

Temat: pl.psichologia :)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam psa labradora i właśnie kupowałem worek Pedigree Pal w
supermarkecie czekając w kolejce do kasy. Kobieta za mną zapytała czy
mam psa (!). Bez zastanowienia odpowiedziałem, że nie i właśnie
ponownie rozpoczynam dietę Pedigree Pal. Chociaż nie powinienem, bo
ostatnio wylądowałem w szpitalu. Ale zdołałem zgubić ponad 20 kg zanim
obudziłem się na oddziale intensywnej terapii z rurami w większości
moich otworów i z igłami w obydwu ramionach. Powiedziałem jej, że jest
to w sumie idealna dieta i należy mieć zawsze wyładowane kieszenie
bryłkami Pedigree Pal i zjadać jedna lub dwie gdy poczujesz głód. Jest
to żywność zawierająca wszystkie składniki niezbędne do życia i mam
zamiar znowu ja zastosować. Muszę zaznaczyć, że teraz wszyscy w
kolejce byli oczarowani moją opowieścią, zwłaszcza wysoki facet za tą
kobietą. Zszokowana, zapytała, czy dlatego wylądowałem na intensywnej
terapii, bo zatrułem się pożywieniem dla psów. Powiedziałem jej, że
nie. Po prostu usiadłem na ulicy, by wylizać sobie jajka i samochód
mnie uderzył

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

2. Data: 2008-08-04 15:18:57

Temat: Re: pl.psichologia :)
Od: "Dora" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> terapii, bo zatrułem się pożywieniem dla psów. Powiedziałem jej, że
> nie. Po prostu usiadłem na ulicy, by wylizać sobie jajka i samochód

Hee heeee, rozbawiłeś mnie tą opowiastką....dobre :)

3. Data: 2008-08-04 15:19:00

Od: assembler <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> [...]
> terapii, bo zatrułem się pożywieniem dla psów. Powiedziałem jej, że
> nie. Po prostu usiadłem na ulicy, by wylizać sobie jajka i samochód

O kufa. NTG, ale prze-LOL. Szacuneczek.
--
assembler

4. Data: 2008-08-04 15:23:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

assembler pisze:

> O kufa. NTG, ale prze-LOL. Szacuneczek.

no dobra, dementi.
przyszło do mnie :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

5. Data: 2008-08-04 15:44:00

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> wrote in news:g776tk$4t5$1@news.onet.pl:

> no dobra, dementi.
> przyszlo do mnie :)

eee tam, jakies niezrealizoane jestesta - macie zahamowania w wyzyciu
towarzyskiem?

--
Y?

6. Data: 2008-08-04 17:00:55

Od: "Tris von Bis" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@p...pl> napisał(a):

> no dobra, dementi.

:) Chyba sie starzeje, bo uwierzylam, ze bylbys do tego zdolny :)
Tylko ostatnie zdanie budzilo watpliwosci.

pozdr, Tris

7. Data: 2008-08-04 17:17:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis pisze:

> :) Chyba sie starzeje, bo uwierzylam, ze bylbys do tego zdolny :)
> Tylko ostatnie zdanie budzilo watpliwosci.

za wcześnie dałem dementi?
:))

cześć tris
a co cię tu sprowadza?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

8. Data: 2008-08-04 17:28:40

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis<t...@g...SKASUJ-TO.pl>

> :) Chyba sie starzeje, bo uwierzylam, ze bylbys do tego zdolny :)
> Tylko ostatnie zdanie budzilo watpliwosci.

Oo :)

Wierzę, że byłby do tego zdolny...
...a sam tekst jest stary, już kiedyś krążył w Sieci.

Don Gavreone

9. Data: 2008-08-04 17:40:44

Od: "Tris von Bis" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dementi zdecydowanie za wczesnie :)

> a co cię tu sprowadza?

A co sprowadza tu wiekszosc? BTW, zastanawialiscie sie juz nad tym? :)
Mnie chyba potrzeba zmiany/odmiany, pobawienia sie slowem, po(d)patrzenia co
kogo bawi, smuci, trapi itp. Dlugo mnie nie bylo, wiec tez ciekawosc jak
forum ewoluuje; kto jest, kto bywa, kto sie zmienil, a kto dalej jest
'starym' zatwardzialcem :) Ot, zwykla ludzka slabosc.

Tris

10. Data: 2008-08-04 17:47:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tris von Bis pisze:

> A co sprowadza tu wiekszosc? BTW, zastanawialiscie sie juz nad tym? :)

ja się chyba w życiu nie wyżywam, więc tutaj próbuję :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

Homofobia w Johanesburgu
Kultura erotyczna
Psycholog on-line
czy nauczanie j.ang. w I klasie PODSTAWOWKI ma sens?
nie spać do cholery!