pl.sci.pseudopsychologia?

1. Data: 2000-11-25 19:06:05

Temat: pl.sci.pseudopsychologia?
Od: "ktos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam czy czasem ta grupa nie powinna wlasnie tak sie
nazywac.Jestem ciekawa czy jest tutaj chociaz 1 prawdziwy psycholog.Watpie w
to , chociaz moze sie myle...Czasem ktos pisze , bo ma powazny problem a
niektorzy z Was odpowiadaja glupimi komentarzami.Wiec moze zmiencie nazwe
tej grupy na pseudopsychologia , zeby ludzie oczekujacy pomocy nie mieli
nadziei , ze tutaj otrzymaja ja.Czy istnieje prawdziwa
,powazna,profesjonalna grupa psychologia?????

Pozdrawiam Was pseudopsychologowie Ktos

2. Data: 2000-11-25 20:01:39

Temat: Re: pl.sci.pseudopsychologia?
Od: "arach" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

ktos <a...@p...onet.pl> w artykule news:8vp2s1$so8$1@news.tpi.pl
pisze...
> [...]
> nadziei , ze tutaj otrzymaja ja.Czy istnieje prawdziwa
> ,powazna,profesjonalna grupa psychologia?????

pewnie gdzies istnieje, ale ludzie tam raczej nie zajmuja sie
prowadzeniem terapii/udzielaniem porad przez internet.

> Pozdrawiam Was pseudopsychologowie Ktos

pozdrawiam
a.

3. Data: 2000-11-26 00:15:34

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos wrote:

> Jestem ciekawa czy jest tutaj chociaz 1 prawdziwy psycholog.

Co to znaczy prawdziwy psycholog.

> Wiec moze zmiencie nazwe tej grupy na pseudopsychologia, zeby ludzie
> oczekujacy pomocy nie mieli nadziei, ze tutaj otrzymaja ja.

Zdaje mi się, że tu nie ma miejsca na pomaganie. Można spróbować poszukać
pomocy IRL u psychoterapeuty - za profesjonalną będzie trzeba zapłacić.

> Czy istnieje prawdziwa, powazna, profesjonalna grupa psychologia???

Jest lista dyskusyjna, ale nie wiem czy jest "prawdziwa, poważna,
profesjonalna". :) Może sprawdź tam?
--
Dariusz Laskowski Zauważam, że moje dywagacje zazwyczaj okazują się
mailto:d...@p...pl bezpodstawne i pozbawione sensu, jeśli nie są po

4. Data: 2000-11-27 05:40:31

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Nov 2000 20:06:05 +0100, "ktos" <a...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
> nadziei , ze tutaj otrzymaja ja.Czy istnieje prawdziwa
>,powazna,profesjonalna grupa psychologia?????

Powinno byc pl.sci.paranauki.psychoanaliza :)))))

A powazniej, to nie jest zle, lepsze to od zwalania wszystkiego na
wiek 0-10 lat.

--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

5. Data: 2000-11-27 08:36:55

Temat: pseudopsychologia?
Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> [...]
>pomocy nie mieli
> nadziei , ze tutaj otrzymaja ja.Czy istnieje prawdziwa
>,powazna,profesjonalna grupa psychologia?????
Tak wlasnie jest,
co wiecej, tak byc powinno!
Zwroc uwage, na to, gdzie psychologia
miala najwiekszy autorytet?
Oczywiscie w USA; tam obywatel klasy
sredniej w srednim wieku byl sklonny
udawac sie regularnie do specjalisty od psyche,
placic za godzine pogaduszki tyle dolarow,
co lekarz lub nauczyciel w PRL-u
zarabial przez pol roku.
Obecnie cala psychologie mozna zglebic
ogladajac jakikolwiek produkcyjniak