plamienie

1. Data: 2001-03-30 20:07:55

Temat: plamienie
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos wie co moze byc przyczyna plamienia z pochwy?
w tym miesiacu mialam:
- plamienie przez 5 dni (myslalam ze to slaby okres),
- tydzien przerwy,
- dostalam okres , bardziej obfity niz zwykle, trwal 5dni,
- tydzien przerwy,
-znowy plamienie mniesze niz za pierwszym razem
- zdaje sie, ze cos jest nie tak? czuje sie dobrze, nic mnie nie boli..
chcialam dodac, ze 4miesieace temu odstawilam tabletki antykoncepcyjne i nie
miaalm zadnych zaburzen do ostatniego miesiac, ale to chyba nie ma nic
wspolnego...

2. Data: 2001-03-31 10:19:05

Temat: Re: plamienie
Od: "Katarzyna Kozlowska" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak czy inaczej- uwazam, ze powinnas sie zglosic do ginekologa. I dac sie
przebadac. Przy badaniu bedzie sie czulo czy cos jest nie tak....
Kasia
P.S. Moja kolezanka miala cos w podobie i okazalo sie, ze byla w ciazy. Plod
obumarl i w zwiazku z tym, ze nie zostal usuniety z macicy, w ktorej dalej
sie znajdowal- powstawaly krwawienia...
Idz lepiej do lekarza ;)

3. Data: 2001-03-31 10:29:22

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Plod
>obumarl i w zwiazku z tym, ze nie zostal usuniety z macicy, w ktorej dalej

Boshe.. no to zes ja pocieszyla :P

4. Data: 2001-04-02 12:25:02

Temat: Odp: plamienie
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez radze pojsc do lekarza, po odstawieniu pigulek dzieja sie rozne
niedobre rzeczy wiem z doswiadczenia;-(
Myszka07
Użytkownik Marta <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vI5x6.295$S...@t...ba-dsg.net...