plamienie miedzymiesiaczkowe

1. Data: 2005-04-08 18:38:03

Temat: plamienie miedzymiesiaczkowe
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pisze na Wasza grupe po raz pierwszy i mam nadzieje, ze w jakis sposob
mi pomozecie (wiem,wiem...do lekarza, tyle ze do poniedzialku daleko!)
Otoz chodzi o to, ze od wczoraj mam jakies dziwne plamienie, ostatnia
miesiaczka byla 27 marca czyli 13 dni temu. A wczoraj wieczorem
zauwazylam na bieliznie dziwne plamy, dzis to samo. I to dopiero
wieczorem, w ciagu dnia jest OK. Jestem przerazona, bo do tej pory to
moglam zegarek ustawiac w/g mojego cyklu : 28 dzien i miesiaczka, nigdy
zaden plamien. Dodam, ze zadnych pigulek nie biore, zadnych lekow. Pare
dni temu dalam sobie porzadny wycisk na rowerze, ale czy to moze miec
jakis zwiazek??? Ogolnie mowiac nie stalo sie nic co mogloby spowodowac
plamienie. Prosze ! Pomozcie, bo nie wiem kompletnie jaki moze byc powod.
pozdr
femme

2. Data: 2005-04-08 18:57:28

Temat: Re: plamienie miedzymiesiaczkowe
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to być plamienie okołoowulacyjne, rzecz zupełnie naturalna.
Oczywiście nie zaszkodzi wybrać się do lekarza, choćby po to, żeby się nie
niepokoić;)

Pozdr. Ewa

3. Data: 2005-04-08 19:26:48

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to być plamienie okołoowulacyjne, rzecz zupełnie naturalna.
> Oczywiście nie zaszkodzi wybrać się do lekarza, choćby po to, żeby się
> nie niepokoić;)

Mam taka nadzieje...tyle, ze misiaczkuje od 10 lat i nigdy wczesniej sie
to nie zdazało. Dlatego tak sie zaniepokoilam. Pół roku temu bylam u
ginekologa i bylo wszystko w porzadku. A czy takie plamienie moze byc
spowodowane nadzerka? Albo torbielami jajnikow?
femme

wysoki poziom cukru w ciąży - czym grozi?
czeste oddawanie moczu
Oddawanie moczu - ból członka (1-2/m-ce)
zajebiste pocenie sie
choroba labela