planowane wycieczki ogrodowe?

1. Data: 2000-09-30 08:01:32

Temat: planowane wycieczki ogrodowe?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś planuje udział w jakiejś wycieczce po ogrodach w przyszłym sezonie?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2000-10-02 14:01:21

Temat: Re: planowane wycieczki ogrodowe?
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy Ja to dobrze odczytuje ,czyzbys nas zapraszal do swojej szkolki :))
Pozdrawiam Boguslaw Radzimierski.

3. Data: 2000-10-02 19:25:08

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup dy
skusyjnych napisał:000201c02c7a$05389380$201da0d4@ppp...
> Witam.
> Czy Ja to dobrze odczytuje ,czyzbys nas zapraszal do swojej szkolki :))
"Zaawansowany" amator? Czy mogę się zapisać?
Pozdrawiam Jerzy

4. Data: 2000-10-04 05:35:31

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> ..............

Tak jak szkółkarz - szkółkarza (jak pisał o Tobie Botanikus)

Do swojego malutkiego ogródka zapraszałem wielokrotnie wiele osób z grupy.
Nie mogę robić tego zbyt często bo byłbym źle zrozumianym. Zawsze się cieszę
z odwiedzin.
Co do wycieczek to myślałem raczej o jakimś wyjeździe na zwiedzanie ogrodów
zagranicznych. Pewnie pojadę wycieczką zorganizowaną. Nie widziałem jeszcze
ogrodów niemieckich. Pytanie zamieściłem aby zorientować się czy może ktoś
też ma takie plany. W grupie raźniej :-)

> "Zaawansowany" amator? Czy mogę się zapisać?

Ucieszę się z każdych odwiedzin osób znanych mi z tej grupy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

5. Data: 2000-10-04 14:26:35

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8reg0m$fc1$1...@n...tpi.pl...

> [...]
> też ma takie plany. W grupie raźniej :-)

> Ucieszę się z każdych odwiedzin osób znanych mi z tej grupy.
Trzymam za słowo. Może kiedyś wpadnę osobiście, chociaż w tym roku "byłem
zaocznie".
Pozdrawiam serdecznie Jerzy.

6. Data: 2000-10-05 05:09:33

Od: "Przemysław Widawski" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co chciałbyś zobaczyć w Niemczech?
Ja oglądałem Sansoucci i naturalne lasy i łąki.

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

7. Data: 2000-10-05 06:01:23

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Widawski" <p...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> A co chciałbyś zobaczyć w Niemczech?
> Ja oglądałem Sansoucci i naturalne lasy i łąki.

Będę to wiedział po zobaczeniu :-). Nie wiem, co konkretnie. Chciałbym
zobaczyć ciekawe rośliny, nowe spojrzenia na ogrody, a także ogrody
klasyczne.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

MARIAN KRZAKLEWSKI - sluszny wybor !