płatki z kakałem :P

1. Data: 2002-11-05 16:06:21

Temat: płatki z kakałem :P
Od: "Adam Kuc" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam chyba sklaniki na tzw. srytki ( u nas sie tak mowi) ale nie znam
proporcji, moze ktos zna ?
kakao
platki owsiane
maslo
cukier
woda lub mleko
Z tego powstaja pyszne kakaowesłodkie ciastaka :P

--
Pozdrawiam Adam Kuc
http://www.barni.prv.pl

1. Data: 2002-11-05 17:47:09

Temat: Re: płatki z kakałem :P
Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Kuc" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Znam chyba sklaniki na tzw. srytki ( u nas sie tak mowi) ale nie znam

> Pozdrawiam Adam Kuc

Przepraszam, ale nie moge.
Srytki z kakalem?;>

Pamietam historie z Ámbrozji we Wroclawiu, kiedy pan jakis wpadl do srodka i
zakrzyknal: 'Jeden kakal na zimno i kakal na cieplo' ;)

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2002-11-05 18:46:30

Od: a...@p...pl (Agata) szukaj wiadomości tego autora

płatki z kakao !!!!!!!!!!!!!!!! (to słowo się nie odmienia)!!!!!

--------
http://poczta.pf.pl - Poczta w PF.pl
Najlepsza z najlepszych!

1. Data: 2002-11-05 19:10:20

Od: "bazyli4" <b...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Atena" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, ale nie moge.
> Srytki z kakalem?;>

Ale żeby się jąkać od razu?
;-)

Pzdr
Paweł

1. Data: 2002-11-05 20:09:36

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:004501c284fb$8c1d8dc0$5...@t...net.pl..
.
> płatki z kakao !!!!!!!!!!!!!!!! (to słowo się nie odmienia)!!!!!

a gdzie poczucie humoru? Mysle, ze Adam doskonale wie, iz sie nie odmienia i
dlatego ten wywalony ozór w temacie:-)

anya

1. Data: 2002-11-06 00:38:57

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam chyba sklaniki na tzw. srytki ( u nas sie tak mowi) ale nie znam
> proporcji, moze ktos zna ?

Jezeli "srytki" to to samo co "jezyki", to poszukaj w archiwum ;) Niadawno o
tym pisano.

1. Data: 2002-11-06 08:00:58

Temat: przepis na płatki + kakao ;)
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno podawałam przepis
na ciastka z platkow owsianych:

> 1,5 szkl. cukru
>5 lyzek kakao - ciemnego oczywiście
> 8 lyzek mleka
> 1/2 margaryny - można ciut więcej niż tak z 200g
> 3 szkl. platkow owsianych
> ewnt . aromat rumowy lub troochę - taką dobrę garść rodzynek

> Cukier, mleko, margaryne i kakao, aromat wlozyc do garnka, ogrzewac powoli
> aż zaczną bulgotać
potem wsypac platki owsiane stopniowo tak dużo aż łyżka będzie stawiała
opór przy mieszaniu
zagotowac
dodać rodzynki
>gorące "ciasto" łyżką nakładać na tackę wysmarowaną tłuszczem i odstawić
do stężenia
pozdrawiam i smacznego - chyba sama dziś zrobię mniam mniam
Ania S.

1. Data: 2002-11-06 08:04:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Kuc" <b...@w...pl> napisał:
> Znam chyba sklaniki na tzw. srytki ( u nas sie tak mowi) ale nie znam
> proporcji, moze ktos zna ?

Znam jedynie proporcje na ciastka z platkow owsianych:

1 szkl. cukru
2 lyzki kakao
4 lyzki mleka
1/4 margaryny
1,5 szkl. platkow owsianych
1 lyzka drobno posiekanych orzechow

Cukier, mleko, margaryne i kakao wlozyc do garnka, ogrzewac powoli
przez ok. 5 min, potem wsypac platki owsiane, mieszac i gotowac
jeszcze przez ok. 2 min. Na koncu wsypac orzechy.
Lekko przestudzic i formowac rekami kulki, ulozyc na tacce.
Przed wlozeniem do lodowki przybrac ciastka skorka pomaranczowa
lub orzechami.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-11-06 09:23:44

Od: "Adam Kuc" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lekko przestudzic i formowac rekami kulki, ulozyc na tacce.
> Przed wlozeniem do lodowki przybrac ciastka skorka pomaranczowa
Fenks, bo ostatnio to zrobilem z woda, i jakos mi tak nie smakowaly, i
jeszcze przeslodzilem :P
Ok wielkie dzieki.

Trisz Divinis - jak?
Rogale