platynka

1. Data: 2003-03-13 00:16:14

Temat: platynka
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczyny

znacie jakies metody zeby ufarbowane na blond wlosy pozbyly sie zoltawego
odciania na rzecz srebrno-platynowego? taki zoltawy mam niezmiennie na
czubku...:(
wiem ze bywaja specjalne szampony, mialam kiedys taki Welli, w fioletowej
flaszce... ale kiepski byl...wlosy byly po nim jakies dziwne a i chyba
niezbyt platynowe...... znacie jakies inne szampony?plukanki?cosik innego?
calusy
kroofka w blond łaty

1. Data: 2003-03-13 09:27:09

Temat: Re: platynka
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> flaszce... ale kiepski byl...wlosy byly po nim jakies dziwne a i chyba
> niezbyt platynowe...... znacie jakies inne szampony?plukanki?cosik innego?

no wlasnie , jak ostanio robilam sobie blond koncówki to wyszły mi zółte ,
fryzjerka sie zdziwiła, na to nałozyla mi jakas farbe , potem zrobily sie
mniej zółte :))) ale co to było nie mam zielonego pojecia:(((((
tez chetnie bym sie dowiedziala co mozna nakladac na takie włosy

ONka

1. Data: 2003-03-13 11:54:27

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mniej zółte :))) ale co to było nie mam zielonego pojecia:(((((
> tez chetnie bym sie dowiedziala co mozna nakladac na takie włosy

podobno sa jakies szampony profesjonalne Loreala, zapytaj sie u fryzjera
pozdr

1. Data: 2003-03-15 11:57:53

Od: "kofeinka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

platynowy blond palette
> [...]
> mniej zółte :))) ale co to było nie mam zielonego pojecia:(((((
> tez chetnie bym sie dowiedziala co mozna nakladac na takie włosy

Uroda to nie wszystko
lampa BIOPTRON (Zepter) duza - sprzedam
Wrażliwa cera
zapach Jenniffer Lopez- Glow