pliki z dziwnymi rozszerzeniami

1. Data: 2003-04-05 19:02:19

Temat: pliki z dziwnymi rozszerzeniami
Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka wzorkow xxx, ktorych nie moge moge otworzyc, bo pliki maja
rozszerzenia dst lub pec. Czy ktos wie, jakie programy otwieraja takie
pliki?

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-05 19:35:30

Temat: Re: pliki z dziwnymi rozszerzeniami
Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam kilka wzorkow xxx, ktorych nie moge moge otworzyc, bo pliki maja
> rozszerzenia dst lub pec. Czy ktos wie, jakie programy otwieraja takie
> pliki?

I jeszcze pliki z rozszerzeniem pcs i hus.

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-05 20:39:46

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b6nb4f$ij2$1@news.onet.pl,
Derella <d...@n...poczta.onet.pl> typed:
> I jeszcze pliki z rozszerzeniem pcs i hus.

1. Viking - HUS
2. Brother, Babylock, Bernina - PES
3. Pfaff - PCS
4. Pfaff - VIP
5. Janome - JEF
6. Janome - SEW
7. Singer - XXX
8. Bernina Artista - ART
Wszystkie te rozszerzenia sa stosowane do wzorow uzywanych do
haftowania przez maszyny (machine embroidery), z tego co zauwazylam to
niestety wiekszosc wyzej wymienionych firm nie udostepnia wersji demo
swoich programow, ale nie przegladalam wszystkiego jestem jeszcze w
trakcie szperania, tutaj jest jakas wzmianka
http://www.maurer-stroh.com/ems.htm?download_guide.h
tm~frmain o kilku
rozszerzeniach.
Pozdrawiam serdecznie
Ewa
--
Icq 179697180
GG 3967326

1. Data: 2003-04-06 09:48:05

Temat: Odp: pliki z dziwnymi rozszerzeniami
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Birlet <fk[spam]@[spam]xs4all.nl>
w wiadomości do grup
> [...]
> haftowania przez maszyny (machine embroidery), z tego co zauwazylam to
> niestety wiekszosc wyzej wymienionych firm nie udostepnia wersji demo

mi sie wydaje, ze posiadanie takiego programu bez specjalnej maszyny do
szycia mija sie z celem.
Ilona

1. Data: 2003-04-06 10:30:52

Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iloneska" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6oul1$1gq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> w wiadomości do grup
>
> mi sie wydaje, ze posiadanie takiego programu bez specjalnej maszyny do

Zmartwilam sie wlasnie, ze to wzorki na maszyne, bo ja niestety jeszcze jej
nie mam :(
Chyba na razie pozbede sie z dysku tych wzorow.

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-06 11:19:54

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz sobie zgrać na płytkę, moze kiedyś
sie przydadzą.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-04-06 20:14:05

Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b6oul1$1gq$1@inews.gazeta.pl,
Iloneska <p...@p...onet.pl> typed:
> mi sie wydaje, ze posiadanie takiego programu bez specjalnej maszyny
> do szycia mija sie z celem.
> Ilona
Ale to sa zazywczaj zwykle programy po prostu maja zapisane wzorki w
formacie obslugiwanym przez te maszyny, program moze istniec calkowicie
odzdzielnie, co innego w druga strone, jezli chcemy przerzucic wzorek do
masznyny wtedy bez takiego programiku ani rusz, problemem jest tylko jak
zdobyc program nie kupujac maszyny, do ktorej jest on przewaznie
dolaczony, ale Derello nie przejmuj sie naprawde jest wszedzie pelno
wzorkow bitmap i naprawde jak posiedzisz troche na grupce to zbierzesz
ich tysiace, tak ze w koncu nie bedziesz mogla sie zdecydowac co wybrac
do wyszycia. Powiedz smialo co Ci jest potrzebne, kazdy poszpera w
swoich "kopalniach wzorow" i zapomnisz o tych ktorych teraz nie mozesz
otworzyc.
Pozdrawiam serdecznie.
Ewa
PS. Kupilam gazetke holenderska z xxx jest kilka wzorkow swiatecznych
wielkanocnych, jak by ktos reflektowal to prosze bardzo, chetnie przesle
e-mailem.

--
Icq 179697180
GG 3967326

1. Data: 2003-04-06 20:53:06

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam serdecznie.
> Ewa
> PS. Kupilam gazetke holenderska z xxx jest kilka wzorkow swiatecznych
> wielkanocnych, jak by ktos reflektowal to prosze bardzo, chetnie przesle
> e-mailem.

Jestem bardzo chętna
Jandulka-stary chomik

1. Data: 2003-04-06 21:32:12

Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> napisał w wiadomości
> [...]
> do wyszycia. Powiedz smialo co Ci jest potrzebne, kazdy poszpera w
> swoich "kopalniach wzorow" i zapomnisz o tych ktorych teraz nie mozesz

Ja wlasnie robilam porzadki w moich zbiorach wzorkow sciagnietych przez
ostatni miesiac i natrafilam na kilka takich dziwnych plikow po rozpakowaniu
zipow. Stad moje zapytanie.
A co do grupy, to rzeczywiscie jest to kopalnia wzorkow :) Odkad tutaj
zawitalam zebralam juz dwie plyty z wzorkami xxx :) Bardzo serdecznie
dziekuje wszystkim osobom, ktore podaja wciaz nowe linki do stron ze
wzorkami :) No i oczywiscie wszystkim, ktorzy skanuja wzory z gazetek i je
rozsylaja :)

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-06 22:13:09

Od: "Basia" <borbaska[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Kupilam gazetke holenderska z xxx jest kilka wzorkow swiatecznych
> wielkanocnych, jak by ktos reflektowal to prosze bardzo, chetnie przesle
> e-mailem.

Ja też chciałam bardzo prosić.
Pozdrowienia Basia

frywolitki-ozdoby na jajka