plukanie gardla sola

1. Data: 2005-03-26 15:02:23

Temat: plukanie gardla sola
Od: "etr" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
mam infekcje gardla (i ogolne przeziebienie, ale katar juz przeszedl), gardlo
tyz juz nie boli, ale z ogolnego zapalenia cholerstwo roznioslo sie na
dziaslo (tam gleboko za 8ka przy gardle)...
nie chce isc do lekarza (takie moje postanowienie, btw juz sie konczy, tylko
to zapalenie dopieka, nie bedzie mozna sie nacieszyc do konca smakolykami:))
chce sie tylko dowiedziec, czy ta solanka nie zaszkodzi mi na to dzaslo?
wczesniej gardlo bylo plukane dodatkowo szalwia, ktora sie skonczyla:)
btw - czemu ja sie tak przeziebiam???? :(((
rutinoscorbin brany, ubior cieply, i lipa:( moze co do chartowania male
zastrzezenia...
dobrze, ze sie juz cieplej zrobilo i moze juz sie nie beda chorobska imaly
wesolych swiat

2. Data: 2005-03-26 16:07:19

Temat: Re: plukanie gardla sola
Od: "Andi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastrzezenia...
> dobrze, ze sie juz cieplej zrobilo i moze juz sie nie beda chorobska imaly

Witaj

Mi bardzo dobrze robilo plukanie roztworu wody utlenionej w stosunku 1/2
szklanki cieplej (ale nie goracej) wody przegotowanej i 1-2 lyzek wody
utlenionej, tym plukalem gardlo rowniez przy anginie ropnej - dzieki czemu
bol przy przelykaniu szybko zanikl (jakies 3-4 godziny). Zazwyczaj plukalem
co 4 godziny, kiedys uzywalem szalwi ale jakos mniej mi to pomagalo - tzn
dluzej trwal proces leczenia.

3. Data: 2005-03-26 19:42:16

Od: w...@i...pl (Andrzej Wichrowski) szukaj wiadomości tego autora

soda oczyszczana - plaska lyzeczka na pol szklanki wody.
mniej podraznia i costam robi z ph, ze bakterie maja gorzej.
mama tak mowi :)

tymsal polecam - szlawia z tymiankiem na alko, w atomizerze ok. 8zl.

pozdrawiam!
andrzej wichrowski

Wszystko o MOTORYZACJI >>> http://link.interia.pl/f186a

4. Data: 2005-03-26 20:59:02

Od: camel <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam infekcje gardla (i ogolne przeziebienie, ale katar juz przeszedl), gardlo
> tyz juz nie boli, ale z ogolnego zapalenia cholerstwo roznioslo sie na
> dziaslo (tam gleboko za 8ka przy gardle)...

Czesc!
mialem cos podobnego i swietnie spisuje sie tu Orofar - nawet
reklamowali go kiedys w tv.
Lek przeciwbakteryjny i przeciwgrzybiczny + male miejscowe znieczulenie.
Co do uciech przy wielkanocnym stole - moze wez mala dawke panadolu.
Na czas wielkanocy i leczenia orofarem nieprzyjemny bol zniknie...

wlosy i broda
Maly garb
zwłóknienie kości ???
zolpic- bezsennosc