płyn do demakijażu oczu - jaki?

1. Data: 2003-02-24 08:33:21

Temat: Re: płyn do demakijażu oczu - jaki?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla_sky wrote:

> wyprobuj wiec bio camille yves rocher - leciutki zel, bardzo skuteczny
> vs

:-)))))))))))))
Wlasnie testowalam w weekend :-)
Na razie wrazenia pozytywne, skora miekka i czysciutka, ale nie
potraktowalam nim oczu (bo nie bylo czego zmywac ;-)
Testy trwaja :-)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-02-24 16:52:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Feb 2003 03:49:10 GMT, vanilla_sky <v...@p...onet.pl> wrote:
: ISIA wrote:
:
: > Dla mnie jest tragiczny (bo tlusty ;-) ), nie cierpie jak mi sie
: > powieki kleja, a do tego mam mgielke przed oczami po demakijazu
: > :-/
: >
:
: wyprobuj wiec bio camille yves rocher - leciutki zel, bardzo skuteczny
: vs

...a jak uzywasz juz bio calmille do twarzy, to pod oczy nie kupuj, efekt
ten sam (kupilam ten pod oczy w nadziei, ze bedzie rzadszy, bo zel przez
swoja gestosc w przeciwienstwie do plynu zawsze mi troche wchodzi do oka -
ale te dwa sa identyczne)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-02-24 18:40:33

Temat: Odp: płyn do demakijażu oczu - jaki?
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia <r...@r...mm.pl> w wiadomości do grup

> jutro pędze do YR, za taką cene i tyle produktów to na pewno się opłaca
:))

Tylko musisz miec te karte, ktora co jakis czas przysylaja stalym klientom
:-)

> a zmywa wodoodporny tusz?

A tego to nie wiem, niestety :-) Ale poprzedni YR, ktory mialam, taki
dwufazowy, zmywal bez problemu. Przed chwila sprawdzilam - na tym
Bio-Calmille nie ma zadnej informacji na ten temat.

Gosia

1. Data: 2003-02-24 18:41:35

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneczka <a...@o...pl> w wiadomości do grup

> Podobno seria Beaute Nature jest wycofywana. I dlatego pozbywają się
> resztek tych kosmetyków.

To juz sie nie dziwie, dlaczego kosmetyki tej serii sa prezentami. A tak w
ogole to szkoda, bo to niezla seria.

Gosia

1. Data: 2003-02-24 18:56:58

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości

> Tylko musisz miec te karte, ktora co jakis czas przysylaja stalym klientom
> :-)

Oj , a to miały być pierwsz zakupy w YR :)

> A tego to nie wiem, niestety :-) Ale poprzedni YR, ktory mialam, taki
> dwufazowy, zmywal bez problemu. Przed chwila sprawdzilam - na tym
> Bio-Calmille nie ma zadnej informacji na ten temat.

i tu pies pogrzebany, zauważyłam że jak dwufazowy to zmywa (chyba dlatego,
że jest tłusty)

> Gosia

Pozdrawiam Asia

naczynka