po ilu dniach można wykryć wirus HIV we krwi?

1. Data: 2000-07-23 15:07:53

Temat: po ilu dniach można wykryć wirus HIV we krwi?
Od: "lost" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
po ilu dniach najwczesniej od momentu w którym podejrzewa sie zarazenie
hiv-a, można go na 100% juz wykryc we krwi? I na czym polega badanie na
antygeny hiva od zwyklego badania standardowego
pozdro
lost

2. Data: 2000-07-24 11:24:27

Temat: Re: po ilu dniach można wykryć wirus HIV we krwi?
Od: bleys2000 <b...@h...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"lost" <l...@p...promail.pl> wrote:
>czesc,
>po ilu dniach najwczesniej od momentu w którym podejrzewa sie
zarazenie
>hiv-a, można go na 100% juz wykryc we krwi?

To zalezy ktora metoda. Zazwyczaj szuka sie antygenow. Ale te
moga sie pojawic nawet w 4 miesiace po zakazeniu. Dlatego
wciekaja mnie glupki, ktore nie uwazaja, a nastepnego dnia leca
do lekarza, bo chca wiedziec. Gowno beda wiedziec. Przez 4
miesiace mozesz byc nosicielem nic o tym nie wiedzac. Duzo
pewniejsza, ale tez drozsza metoda jest PCR. Z duzym
prawdopodobienstwem mozna wtedy wykryc wirusa juz w tydzien od
zakazenia.

I na czym polega badanie na
>antygeny hiva od zwyklego badania standardowego
>pozdro

A co to jest standardowa metoda dla Ciebie?
Zdrowko

Bleys

-------

Got questions? Get answers over the phone at Keen.com.
Up to 100 minutes free!
http://www.keen.com

Czy to juz KOKS, czy nie? Bic mlodszego brata?
Wzdecia
Dwunastnica - klopot
najmniejsi z najmniejszych
neurony - szczegółowa budowa????