po porodzie

1. Data: 2003-03-18 10:05:42

Temat: po porodzie
Od: "Michalw" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o porodach w wodzie czy jezeli jest to pierwszy poród mozna
uniknac naciecia krocza zona sie boi tego zabiegu.
Tyle sie slyszy teraz o zakazeniach w szpitalu,czy zaraz po porodzie np
2 godziny mozna wypisac sie z dzieckiem ze szpitala.

2. Data: 2003-03-18 17:37:29

Temat: Re: po porodzie
Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michalw" <m...@i...net.pl> wrote in message
> [...]
np
> 2 godziny mozna wypisac sie z dzieckiem ze szpitala.

Witaj!
Nie rodziłam w wodzie, więc trudno się wypowiadać. Chcieliśmy, ale w naszym
mieście te porody w wodzie wyglądają dziwnie dla mnie.
Co do nacięcia krocza to ja rodziłam dwa razy i (jak pisałam we
wcześniejszym wątku ad. nacięcia krocza) przy pierwszym porodzie nawet nie
poczułam, nie wiedziałam, kiedy to krocze mi nacięli- dowiedziałam się
dopiero po porodzie. Tak więc, naprawdę, nie przejmujcie się tym , jak będą
musieli naciąć krocze to to zrobią i nawet Twoja żona nie poczuje, poza tym
będzie zajęta czym innym - bo to już blisko, zaraz będziecie mieli
dzidziusia itd. Mogę jeszcze dodać, że przy drugim dziecku nie nacinali mi
krocza, przez co naprawdę było to ciężkie dla mnie i dla dziecka.

Do domu po porodzie - bałabym się - a jeśli coś będzie nie tak - z żoną lub
z dzidzią? Może jestem przewrażliwiona, ale mi coś takiego się przytrafiło -
i nie wyobrażam sobie tego wszystkiego gdybym była w domu, 4 godziny po
porodzie.

Jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem, choć nie jestem lekarzem.
Pozdrawiam,
Aga

upławy u trzynastolatki
wzw typu A