po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków

1. Data: 2003-12-02 07:47:31

Temat: po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gdzie jej w Krakowie szukac? bo oblecialam pare centrów handlowych i figa...
--
---
pozdrawiam cieplutko, ula.p + 3 kocie ogony, psica i rybki

1. Data: 2003-12-02 08:12:35

Temat: Odp: po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqhg2c$ru5$2@opal.futuro.pl,
osobnik ula.p <u...@p...fm> napisał(a):
> gdzie jej w Krakowie szukac? bo oblecialam pare centrów handlowych i
> figa...

GalerieCentrum zaliczyłaś? Kiedyś tam była..

Ondraszek
--------------------
GG 237039

1. Data: 2003-12-02 09:50:36

Temat: Re: po raz setny :) baza art deco pod cienie / Kraków
Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie jej w Krakowie szukac? bo oblecialam pare centrów handlowych i
figa...

w perfumerii Douglass w Carrefour na Czyżynach...była:)
powodzenia
Kropeczka;)

1. Data: 2003-12-02 10:02:04

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> w perfumerii Douglass w Carrefour na Czyżynach...była:)
> powodzenia
ooo suuper, bo mam tam rzut beretka :) dziekuje !
--
---

balsam do skóry suchej bezzapachowy
polski puder w kremie, który najlepszy?