po zimie

1. Data: 2004-03-24 21:02:57

Temat: po zimie
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadę w sobotę na działkę na Mazury. Tyle się tu naczytałam, że aż ciarki
mnie przechodzą jak tam moje jałowce, daglezje i inne roślinki, które
dopiero są po pierwszej zimie. Czy wzejdą mi narcyze, tulipany. A jak tam
moje krokusiki? Mam cichą nadzieję , że ponieważ jestem początkującą
ogrodniczką, a takie mają szczęście, to wszystko mi się uda. Prawda? odezwę
się po powrocie. Albo się pochwalę albo będę krzyczeć RATUNKU. Pozdrawiam
wiosennie. Ewa

2. Data: 2004-03-25 05:48:11

Temat: Re: po zimie
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c3st65$4f1$1@nemesis.news.tpi.pl,
Ewa napisał(a):
> [...]
> mi się uda. Prawda? odezwę się po powrocie. Albo się pochwalę albo
> będę krzyczeć RATUNKU. Pozdrawiam wiosennie. Ewa

Oczywiście że wszystko będzie piękne i nie uszkodzone

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Gdzie kupić kamień polny?
krokusy
Litchi - jak to podlewać ?
Co mogło sie stać z moimi cisami ???????
szkodnik