pocenie

1. Data: 2004-05-03 10:44:56

Temat: pocenie
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko co mam zrobic zeby sie tak nie pocic szczgolnie pod pachami
uzywanie dezodorantu nie pomaga ....pomozcie !!!

1. Data: 2004-05-03 11:42:52

Temat: Re: pocenie
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 3 May 2004 12:44:56 +0200, na pl.rec.uroda, Granula napisał(a):

> Mam pytanko co mam zrobic zeby sie tak nie pocic szczgolnie pod pachami
> uzywanie dezodorantu nie pomaga ....pomozcie !!!

Jeśli przejrzysz archiwum grupy, znajdziesz sporo dyskusji na ten temat.
Ja próbowałam przeróżnych antyperspirantów (dezodorant jest za słaby, nie
zapobiega poceniu się), ale na mnie absolutnie rewalacyjnie działa tylko i
wyłącznie SEKRET, obojętnie który :) Polecam więc spróbowac.

A teraz zmykam z domu na długo. Miłego dnia ! :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-05-03 16:39:23

Temat: Odp: pocenie
Od: "Małgosia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Granula <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c757r5$9uc$...@i...gazeta.pl...
> Mam pytanko co mam zrobic zeby sie tak nie pocic szczgolnie pod pachami
> uzywanie dezodorantu nie pomaga ....pomozcie !!!
>
> ja polecam Nivea fresh w kulce przezroczysty jak dla mnie jest bardzo
skuteczny a miałam spore kłopoty z poceniem się a kiedys uzywałam troche
drogiego ok.40zł kremu SPIRIAL mozna go kupić w aptece jest bardzo skuteczny
( także na pocące sie dłonie czy stopy) pozrawiam :-)

1. Data: 2004-05-03 20:52:52

Od: "pestka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko co mam zrobic zeby sie tak nie pocic szczgolnie pod pachami
> uzywanie dezodorantu nie pomaga ....pomozcie !!!

Ja polecam ETIAXIL. Świetny. Po nim zapomnisz co to jest pocenie. Do
kupienia w aptece. Troche drogi, bo kosztuje ok 50zł. Ale starcza na bardzo
długo. Na wizazu świetne recenzje.

1. Data: 2004-05-04 06:28:01

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja polecam ETIAXIL. Świetny. Po nim zapomnisz co to jest pocenie. Do
> kupienia w aptece. Troche drogi, bo kosztuje ok 50zł. Ale starcza na
bardzo
> długo. Na wizazu świetne recenzje.

A coś skuteczniejszego od Etiaxilu? Na mnie niestety nie działa. Na początku
była poprawa, ale potem chyba skóra się przyzwyczaiła i pocenie wróciło.

Pozdrawiam
Mary

1. Data: 2004-05-04 08:11:20

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

M wrote:
> A coś skuteczniejszego od Etiaxilu? Na mnie niestety nie działa. Na
> początku była poprawa, ale potem chyba skóra się przyzwyczaiła i
> pocenie wróciło.

Widziałam reklamę jakiegoś nowego antyperspirantu, chyba na S się jego
nazwa zaczyna. Ponoć jest przeźroczysty (nie plami) i używa się go raz
na 7 dni. Jak znajdę gazetkę, w której była ta reklama to podam Wam
nazwę:-)
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-05-04 13:42:40

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam reklamę jakiegoś nowego antyperspirantu, chyba na S się jego
> nazwa zaczyna. Ponoć jest przeźroczysty (nie plami) i używa się go raz
> na 7 dni.
pewnie Sauber- mają na esentii.

1. Data: 2004-05-04 21:52:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Granula wrote:
> Mam pytanko co mam zrobic zeby sie tak nie pocic szczgolnie pod
> pachami uzywanie dezodorantu nie pomaga ....pomozcie !!!

Zawsze możesz często się myć, albo zgłosić się z problemem do lekarza.
Niestety, nie wiem do jakiego. :>

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-05 17:46:53

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Granula" <g...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Mam pytanko co mam zrobic zeby sie tak nie pocic szczgolnie pod pachami
> uzywanie dezodorantu nie pomaga ....pomozcie !!!
Sprobuj regularnie, codziennie pic herbate z szalwi, kuracja tra troche, ale
pomaga.Po jakims czasie musisz zrobic przerwe, aby sie nie uzaleznic.
Jezeli to nie choroba(zapomnialam nazwe,jest to jakas nadczynnosc gruczolow
potowych, tylko operacja pomaga), to picie szalwi powinno pomoc.
Ilona

1. Data: 2004-05-12 17:19:35

Temat: etiaxil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Goonie" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gruczolow
> potowych, tylko operacja pomaga), to picie szalwi powinno pomoc.

Picie herbetek czy inne wyzej wymienione zabiegi pomoga tylko lekkiej
potliwosci ale jak kolezanka wyzej pisala ze antyperspiranty jej nie
pomagaja czyli szalwia tez nie pomoze. Moge ci polecic srodek "etiaxil"
http://www.esentia.pl , ktory mozesz znlaesc na tej stronie najlpepszy jest
dezodorant w kulce( w wyszukiwarce na tej stronie prosze wpisac "etiaxil"
lub szukac w dobrych aptekach). Jest to dosyc drogi srodek ale i skuteczny w
100 %. Stosowanie jego jest dosyc bolesne ( ale warto) powiem tyle ze jest
to jdyny srodek na rynku w ktory wierze i moge szerze polecic. Dziala on w
taki sposob ze wypala w penym stopniu gruczolu potowe . Warto naparwde
polecam. Jezeli zachcecilam kogos do kupna i zastosowania go prosze piszcie
jak na was zadziala.

regulacja brwi
piękny baleyage
Wymysliłam sobie mój nowy wizaż:)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-03)
jasny fluid - jakiej firmy??