poczatkujacy ogrodnik

1. Data: 2002-05-08 11:28:36

Temat: poczatkujacy ogrodnik
Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

gdzie znajde jakies faq grupy?

poleccie prosze jakas ksiazeczke, link na poczatek

zaczynam od trawnika, pozniej chce jakis malutki ogrodek owocowy zalozyc

zyga

--
Zygmunt M. Zarzecki
emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

2. Data: 2002-05-08 13:13:44

Temat: Re: poczatkujacy ogrodnik
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
a.com> napisał w
wiadomości news:abb23a$618$1@news.tpi.pl...
> gdzie znajde jakies faq grupy?
>
> poleccie prosze jakas ksiazeczke, link na poczatek
>
> zaczynam od trawnika, pozniej chce jakis malutki ogrodek owocowy zalozyc

Winorośla zacznij sadzić. Za dwa lata będziesz miał jak znalazł. I winogrona
przepyszne (a jak się dobrze postarasz to i wino), i kolory ogrodu wszelakie
bo liscie przebarwiaja się fantastycznie, i trochę cienia dzięki nim na tym
trawniku znajdziesz. :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-05-08 14:08:55

Od: "Pawel Czajka" <p...@s...czajka.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> Winorośla zacznij sadzić.
[ciach]

Zygmuncie poczytaj moj post z dnia 07.05.2002 pt. "Jak by tu zaczac ?"
Natomiast informujac Janusza powiem ze dzialke ktora kupuje ma juz piekne
winogrona :))))

Pozdrawiam
Pawel

4. Data: 2002-05-08 16:12:54

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Czajka" <p...@s...czajka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zygmuncie poczytaj moj post z dnia 07.05.2002 pt. "Jak by tu zaczac ?"
> Natomiast informujac Janusza powiem ze dzialke ktora kupuje ma juz piekne

No to gratuluję! Zrobiłeś bardzo dobry nabytek :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-05-08 16:38:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to gratuluję! Zrobiłeś bardzo dobry nabytek :-)))))

Żartujesz? Jak je zje to zostanie mu tylko dzialka!
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

6. Data: 2002-05-08 18:22:37

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> piekne > > > winogrona :))))
> Żartujesz? Jak je zje to zostanie mu tylko dzialka!

I na jesienne i zimowe słotne smutne wieczory kilka "gąsiorów" wina!
Pozdrawiam :-)))))))
Janusz

7. Data: 2002-05-08 19:49:59

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> bo liscie przebarwiaja się fantastycznie, i trochę cienia dzięki nim na tym

Janusz, spesze ci doniesc, ze moje winorosla, mimo, ze nie przycinane,
bo nie wiem jak, owocuja wspaniale i maja sporo zawiazkow malych
winogron. Oczekuje, ze bede miala te winogrona gotowe do jedzenia za 2
miesiace. Mam tylko Thompson seedless.
Magdalena Bassett

8. Data: 2002-05-08 19:51:42

Temat: propozycja NAGRODY-OGRODY
Od: a...@p...onet.pl (ali_khan) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Żartujesz? Jak je zje to zostanie mu tylko dzialka!

I na jesienne i zimowe słotne smutne wieczory kilka "gąsiorów" wina!

+++++++++++++++++++
Poczytuję posty z dużą frajdą i nieukrywaną satysfakcją. I tak sobie myślę,
że warto komuś przyznać rzeczowy fant za konsekwentne, nomen omen,
"krzewienie" jednego trendu w uprawie ogrodu. Mowa o Januszu; nieważne, o
czym się wypowie, i tak zawsze zakończy w winoroślach. A że czyni to z
wdziękiem, sprytnie unika nudy. Tak sobie myślę, czyszcząc z doskoku gąsior.
Może ktoś zaproponuje innego kandydata do fantu?

ali khan

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!
http://www.e-mail.onet.pl

9. Data: 2002-05-09 12:12:10

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> Winorośla zacznij sadzić. Za dwa lata będziesz miał jak znalazł. I
winogrona
> przepyszne (a jak się dobrze postarasz to i wino), i kolory ogrodu
wszelakie

nie dziekuje
wole posadzic sliwke wegierke a z niej sliwowice

zyga

10. Data: 2002-05-09 12:20:01

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Zygmunt M. Zarzecki
> emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

Ludzie. Ludzie. Trzymajcie mnie.
Winogrona do sliwek porownuje.
A sliwowice do wina.

To ja porownam te sliwowice z denaturatem bo kolor ma taki sliwkowy.

Pozdr.

D.P.

Zanieczyszczone oczko
Ziarno slonecznika