podatki - pytanie do praktykow

1. Data: 2005-01-21 10:07:44

Temat: podatki - pytanie do praktykow
Od: "RafalZielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie, bo juz za przeproszeniem zglupialem i moze ktos jest bardziej
"uswiadomiony" ode mnie w sprawie przepisow podatkowych. Otoz przegladalem
sobie ustawe o podatku dochodowym od osob fizycznych tekst jednolity stan
prawny na dzien 1 stycznia 2005. W jednym z artykulow nie pomne teraz w
ktorym jest zapis o mozliwosci odpisu slynnych 760 zlotych z tytulu
korzystania z internetu w miejscu zamieszkania. Stad tez moje pytanie czy
ktos wie jak obowiazuje ten przepis? Tzn. Czy ta kwote bedzie mozna odliczyc
juz w tym roku czyli w rozliczeniu za 2004? czy tez dopiero w przyszlym
rozliczajac 2005?

Pozdrawiam

Rafal Z.

2. Data: 2005-01-21 10:22:18

Temat: Re: podatki - pytanie do praktykow
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

. Otoz przegladalem
> [...]
odliczyc
> juz w tym roku czyli w rozliczeniu za 2004? czy tez dopiero w przyszlym

Dopiero w przyszłym
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841

3. Data: 2005-01-21 13:41:19

Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RafalZielinski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
odliczyc
> juz w tym roku czyli w rozliczeniu za 2004? czy tez dopiero w przyszlym

Podatki 2005 - informator
http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/8,25044,2499525.
html

Ulga internetowa - nowość do 760 zł
http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,2499534.
html

'Ulga przysługuje podatnikom, którzy ponoszą wydatki na dostęp do internetu.
Dzięki uldze podatkowej mogą odliczyć od swojego dochodu do 760 zł rocznie.
Jeśli ich wydatki na dostęp do sieci są niższe od tej kwoty - odliczą mniej.
Jeśli wyższe odliczą 760 zł.'

760 zł jest to 19% od 4000 zł.

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

4. Data: 2005-01-21 13:49:50

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 760 zł jest to 19% od 4000 zł.

A co to za wyliczenie?
"Oplaty za internet" beda odpisem od dochodu a nie od podatku i w zeznaniu
za 2005r mozna bedzie od dochodu odpisac max. 760 zl -w takim wypadku zwrotu
bedzie ~140 zl

pozdr.

5. Data: 2005-01-21 14:24:25

Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"Oplaty za internet" beda odpisem od dochodu a nie od podatku i w zeznaniu
>za 2005r mozna bedzie od dochodu odpisac max. 760 zl -w takim wypadku

100 % racji

Łuszczyca???
Miałem straszny wypadek
slownik pojec poprawnych
nowicjusz, jak starac sie o wyjazd do sanatorium. .:: Kraków ::.