podjazdy

1. Data: 2002-04-24 20:26:08

Temat: podjazdy
Od: "MIREK" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy inwalida powinien miec zagwarantowane mieszkanie na parterze ze
specjalnymi wjazdami

==============
www.mijo.pl
http://www.mijo.pl
http://mijo.pl

2. Data: 2002-04-25 06:45:18

Temat: Re: podjazdy
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MIREK"
> czy inwalida powinien miec zagwarantowane mieszkanie na parterze ze
> specjalnymi wjazdami

Jak sobie kupi to bedzie mial :-)
Leszek

3. Data: 2002-04-25 07:42:35

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> Jak sobie kupi to bedzie mial :-)

Niekoniecznie. Ja wystąpiłem o zamianę, czekałem 4 miesiące.
Wprawdzie miałem fart, bo z (tfuuu) Konstancina rafiłem
na parter, ale się udało.
Myślę jednak że są jakieś przepisy ułatwiające taki ruch.
Czekamy na wypowiedż naszych speców od prawa :-)

Pozdrawiam I...@a...net

ustron 2001
re: jak umieraja gwiazdy?
Dla uzytkownikow Outlook-a
Pomocy!!!
Obsługa komputra: lepszy DOS/linuks czy Łindołs X?