podkaszarka Bella

1. Data: 2004-05-17 11:52:21

Temat: podkaszarka Bella
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was ma doświadczenia z eksploatacji podkaszarki Bella?
Ma ona tę zaletę (dla mnie), że jest na kółkach (dwóch)
i nie trzeba trzymać całego ciężaru w rękach.
Jakie zalety lub wady?
Jestem ciekawa czy warto kupić.

pozdrawiam Krycha

2. Data: 2004-05-22 06:48:58

Temat: Re: podkaszarka Bella
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj krycha!
W Twoim liście przeczytałem:

k> Czy ktoś z Was ma doświadczenia z eksploatacji podkaszarki Bella?
k> Ma ona tę zaletę (dla mnie), że jest na kółkach (dwóch)
k> i nie trzeba trzymać całego ciężaru w rękach.
k> Jakie zalety lub wady?
k> Jestem ciekawa czy warto kupić.

Nie eksploatowałem takiej kosiarki a jedynie widziałem ją. Myślę, ze
wykaszanie przy murkach słupkach i rollbor... tfu, palisadach może być
uciążliwe bez odczepienia kółek.
Krzysztof Marusiński

co za dziadostwo wyzera wnetrza mlodych pedow moich sosen?
jak zabezpiaczac warzywa(rzodk,ceb,march) przed robalami?
pytanie do szpecow od winorosli
nowy skalniak
Zaraza ogniowa [horror?]