podkład

1. Data: 2005-09-13 07:17:52

Temat: podkład
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy macie moze jakiś wypróbowany super trwały podklad matujacy do tłustej
cery? za tydzien bede panną młodą pomóżcie!

1. Data: 2005-09-16 07:08:19

Temat: Re: podkład
Od: "Aga" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akwaman" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy macie moze jakiś wypróbowany super trwały podklad matujacy do tłustej
> cery? za tydzien bede panną młodą pomóżcie!

Ja od kilku lat używam Max Factor Lasting Performance, a cerę mam naprawdę
tłustą i problemową - podkład ten dobrze kryje, oczywiście po kilku godz.
buzia zaczyna się błyszczeć, ale wystarczy odrobina pudru i jest ok,
Pozdr., Agnieszka

Czasoposmo / kniga o makijazu
OLIMP KOLAGEN ACTIV PLUS na stawy.
[Sprzedam] OLIMP KOLAGEN ACTIV PLUS na stawy
Jaki makijaż?
nietrwale trwale?