podkład

1. Data: 2005-09-13 10:36:00

Temat: podkład
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy macie moze jakiś wypróbowany super trwały podklad matujacy do tłustej
cery? za tydzien bede panną młodą pomóżcie!

1. Data: 2005-09-13 12:04:18

Temat: Re: podkład
Od: "frociak" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy macie moze jakiś wypróbowany super trwały podklad matujacy do tłustej
> cery? za tydzien bede panną młodą pomóżcie!

Estee Lauder/Double Wear

1. Data: 2005-09-14 10:26:55

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "akwaman" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy macie moze jakiś wypróbowany super trwały podklad matujacy do tłustej
> cery? za tydzien bede panną młodą pomóżcie!

To troszke pozno na eksperymenty...Najlepiej isc do dobrego salonu
kosmetycznego, zrobic probe. Kosmetyczka przygotuje cere kremami,
kosmetykami, a potem nalozy wszystko tak, ze bedzie sie trzymac makijaz az
zal bedzie zmywac.
Pomysl o tym zamiast teraz eksperymentowac...
Mam tlusta cere i ten sam podklad jednego dnia jest idealny a drugiego....
Uzywam YSL Teint singulier. Po wielu probach z innymi- ten mi najbardziej
odpowiada, choc nie jest stricte matujacy.
Hafsa

salon Cosmoline - Warszawa
Effet Faux Cils vs. Diorshow, czyli moj osobisty ring tuszowy
Rouge de Revlon
podkład
Czasoposmo / kniga o makijazu