podlewanie iglaków

1. Data: 2004-10-28 20:28:25

Temat: podlewanie iglaków
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Z tym czekaniem 2 tyg to chyba po to żeby brak wody (po uprzednim
porządnym podlaniu) pobudził korzenie sadzonek do lepszego
ukorzeniania. Tak na mój rozum

kris

2. Data: 2004-10-28 20:56:45

Temat: Re: podlewanie iglaków
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> Z tym czekaniem 2 tyg to chyba po to żeby brak wody (po uprzednim
> porządnym podlaniu) pobudził korzenie sadzonek do lepszego
> ukorzeniania.

A moze chodzi o to, zeby dobor naturalny zadzialal?
Jezeli swiezo posadzony przetrzyma bez wody 2 tygodnie,
to znaczy ze jest taki mocny, ze juz zadna susza go nie ruszy?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-10-28 21:33:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:h2dgd.7142$EO3.2546@fe1.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> A moze chodzi o to, zeby dobor naturalny zadzialal?
> Jezeli swiezo posadzony przetrzyma bez wody 2 tygodnie,
> to znaczy ze jest taki mocny, ze juz zadna susza go nie ruszy?

Hejka. To będzie normalna walka o byt. Jak przetrwa, to dopiero
pomyśli o doborze. :-)
Pozdrawiam ewolucjonistycznie Ja...cki

4. Data: 2004-10-28 21:42:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:clrmvh$nia$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I to jest prawda, bo kiedy sadzi się las ,to nie podlewa się każdej sadzonki.,
> same szukając wody ukorzeniają się szybciej ,a mam na swoim koncie
> posadzone sporo lasu i to z dobrym skutkiem.

Wiec wychodzi tez i na moje - przezywaja najmocniejsze osobniki.
Tyle, ze noaturalny las nie jest sadzony, a drzewa wyrastaja z nasion.

Pozdrowienia,
Michal

5. Data: 2004-10-28 22:05:26

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
same szukając wody ukorzeniają się szybciej ,a mam na swoim koncie
posadzone sporo lasu i to z dobrym skutkiem.

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2004-10-29 07:15:24

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> Wiec wychodzi tez i na moje - przezywaja najmocniejsze osobniki.
> Tyle, ze noaturalny las nie jest sadzony, a drzewa wyrastaja z nasion.

... , które kiełkują tam gdzie mają odpowiednią ilość wody a drzewo i
tak nie zawsze z tego urosnie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

7. Data: 2004-10-29 09:37:43

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
>
> ... , które kiełkują tam gdzie mają odpowiednią ilość wody a drzewo i
> tak nie zawsze z tego urosnie.

--
Czasami zrobi się małe naturalne bonzay ;-}

Pozdrawiam TeresaR

Co to jest?
taras ziemny
Piwonie, wrazliwe i uparte