podoba wam się carla?

131. Data: 2009-02-03 00:36:10

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Tez tak umiem. Mmmmmmhrrrrwrrrr....

Zawsze bylo wiadomo, ze masz raczej cos z trzody.
I nie byl to swinski blond.

Bluzgacz

132. Data: 2009-02-03 03:30:43

Od: "Bluzgacz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> No i coś Ty Bluzgaczu narobił najlepszego? Stworzyłeś potwora! Ja już

I am sorry tej.

> od dawna podejrzewałam, że Ikselka Cię wykorzystuje, a teraz mam
> pewność - musi uwielbiać Twoje słowne bdsm, skoro po każdym poście
> pisze "kocham cię" albo "kochanie".

To milosc nieodwzajemniona, ale wiem ze ona daje ostro z palca, poniewaz jej
monz ma falstarty i konczy w momencie jak ona go dotyka - jak to wspominala w
jednym ze swoich cudownych postow.

Komuś, kto ma tak uległą naturę
> (mąż mi wybrał oprawki, mąż mnie wyciągnął ze szkoły, dałabym się
> upić) potrzeba bardzo niewiele, żeby zacząć realizować swoje fantazje,

Nastepna byla: monz mi wjebal, monz mnie przerznal z ginekologiem, robilam to
z narta na stoku, daje z lapy pod rachunek zyskow i strat itp

> szczególnie jak nie pracuje i ma wolną chatę. A teraz, kiedy las jej

Czyli nic nowego hehehe

> wyrósł jak na drożdżach po zasileniu unijnymi dopłatami, będzie miała

Drozdze to ona ma miedzy nogami. I tam moglo co najwyzej urosnac.
Np pajeczyna - od nieuzywania.

> skąd brać materiał na wyposażenie studia. I jak zacznie puszczać w
> necie swoje fotki, to mojomichałowe studio straci cały dochód z
> reklam...

Juz wkrotce pierwsza odslona: sterczacy badyl menza xxxlki jako alternatywa
dla zalesiania zyznych gleb lessowych Szkieletczyzny oraz wystep menza xxxlki,
gdzie bedzie towarzyszyla mu jego malomowna partner(ka): GEJ(sza!) - prosto z
Amsterdamu.

Bluzgacz

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?