podoba wam się carla?

1. Data: 2009-01-26 14:21:08

Temat: podoba wam się carla?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.youtube.com/watch?v=z-ZdFTYTdAY

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.
Modlitwa Św. Tomasza

2. Data: 2009-01-26 14:33:12

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 15:21:08 +0100, tren R napisał(a):

> http://pl.youtube.com/watch?v=z-ZdFTYTdAY

Miła, ale czy koniecznie śpiew?
:-/

3. Data: 2009-01-26 15:07:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> tren R; <glkgsl$288$1@news.onet.pl> :

> co najmniej 10 lat temu? ;>

ok, ale czy podoba się? :)

4. Data: 2009-01-26 15:12:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Miła, ale czy koniecznie śpiew?
> :-/

a co jest nie tak?

to która się bardziej podoba - carla:
http://pl.youtube.com/watch?v=pv4LOztUsOc

czy charlotte:
http://pl.youtube.com/watch?v=2hGsztLlKGw

charlotte ładniej pali - tak autentycznie.

5. Data: 2009-01-26 15:31:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 16:12:24 +0100, tren R napisał(a):

> [...]

Brak głosu.

6. Data: 2009-01-26 15:33:43

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Brak głosu.

w sensie - nie podoba ci się barwa, tak?

7. Data: 2009-01-26 15:56:56

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 14:21, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
> ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

Laska jakich wiele, ale fajnie śpiewa

Z komentarzy:

she does not have voice...
PyjakaTobi (2 days ago) -1 Reply
I call this a voice unique.
don19811 (1 day ago) -1 Reply
unique is my ass :)

8. Data: 2009-01-26 16:02:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Laska jakich wiele, ale fajnie śpiewa
>
> Z komentarzy:
>
> she does not have voice...
> PyjakaTobi (2 days ago) -1 Reply
> I call this a voice unique.
> don19811 (1 day ago) -1 Reply
> unique is my ass :)

pominąłeś tendencyjnie taki komentarz:
"Digo que ella se llama Carla Bruni porque en mi país no se le quita el
nombre de soltera a las mujeres que se casan. Así sea la esposa del
presidente, cualquier mujer se llama como la pusieron sus padres... se
considera casi una falta de respeto, una cuestión machista, como si el
hombre fuera duen~o de la mujer."

9. Data: 2009-01-26 16:05:18

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 16:02, tren R <t...@p...pl> wrote:

> [...]
> presidente, cualquier mujer se llama como la pusieron sus padres... se
> considera casi una falta de respeto, una cuestión machista, como si el

Digo que ella se llama Carla Bruni is my ass

10. Data: 2009-01-26 16:40:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 16:33:43 +0100, tren R napisał(a):

> w sensie - nie podoba ci się barwa, tak?

Nie. Brak głosu to brak głosu. Śpiewać każdy niby może, ale...

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?
He..he
KOGO BOJA SIE PARCHY