podoba wam się carla?

91. Data: 2009-01-27 19:48:06

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> A do Ofry nawiazalem dlatego, ze bardzo lubie Im in alu w tym
> wykonaniu:
> http://www.youtube.com/watch?v=O2xNTzlFSk0

Widzę, że ta pieśń ma prawie tyle wersji, co "Aicha" :) I nie mam tu
na myśli wykonania Piaska ani Outlandisha.

--
Pozdrawiam - Aicha

92. Data: 2009-01-27 19:48:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Jan 2009 11:26:32 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> Oczywiscie mitomanko.
> Twoje bachory tez sa i beda dechami...

Podglądnąłeś z ciekawości albumik, co?
:-DDD

93. Data: 2009-01-27 23:56:06

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
>

> Coś mi sie zdaje, że byście do siebie pasowali na scenie.

no i poza :)

> ciekawe, o czym ona spiewa i w jakim klimacie.
> Ktoś zna francuski?
> A tak poza tym, to milo posłuchac.
> Lubie taką spokojną muzyke w tle.
>
> Mam pare wolnych chwil, to posłucham.
> Okropna pogoda. Spać mi się chce jak cholera.

muszę powiedzieć, że z początku mi się ona podobała. podejrzewam, że tu
jednak względy fizyczne miały dużo do gadania. ale potem znalazłem
charlotte. i carla stała się jakaś taka trochę sztuczna... :)

wyspałaś się, to może teraz nie spisz? :)

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

94. Data: 2009-01-28 01:29:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał

> http://www.youtube.com/watch?v=O2xNTzlFSk0

Bajdełej, dzięki (nie tylko) za linka. Powędrowałam sobie muzycznie tu
i tam - już dawno nie słuchałam Sisters of Mercy na przykład...
Tak, gdy nie ma dziecka w domu, to jestem niegrzeczna...

--
Pozdrawiam - Aicha

95. Data: 2009-01-28 10:19:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Brak głosu to brak głosu. Śpiewać każdy niby może, ale...

Ja bym rozdzieliła na śpiewanie i mruczenie, i po sprawie.

Przyjemnie...mruczy kobietka :-)))).

M.

96. Data: 2009-01-28 10:41:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 11:19:01 +0100, Vilar napisał(a):

> Ja bym rozdzieliła na śpiewanie i mruczenie, i po sprawie.

Jeśli tylko do mikrofonu, to żadne halo...

97. Data: 2009-01-28 13:45:43

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> no i poza :)

skoro tak mówisz... :)

> muszę powiedzieć, że z początku mi się ona podobała. podejrzewam, że tu
> jednak względy fizyczne miały dużo do gadania. ale potem znalazłem
> charlotte. i carla stała się jakaś taka trochę sztuczna... :)

Dopiero teraz słucham charlotte.
I posłucham jej więcej.
Porównanie chyba na plus charlotte, choc nie chcę sugerowac sie twoja
opinia.

Zauważyłam, że nie podoba mi się to, że nie wiem, o czym ona spiewa.
Chciałabym rozumieć słowa, a tu klops.
Irytujące! nie wszyscy spiewają po angielsku! ;)
Moge sobie tylko wyobrażać o czym jest piosenka, albo traktować ją jak utwór
w całości instrumentalny.

> wyspałaś się, to może teraz nie spisz? :)

Akurat, wcale sie nie wyspałam. Ani dzis, ani wczoraj. Choc spalam normalnie
6 godzin.
moze te 6 godzin to nie jest jednak normalnie.
Za to na grupie duzo sie dzieje po nocy, przejrzalam na szybko ostatnie
wątki.
Mieliście czat, czy cuś. Wow, wow. I spotkanie. Duzo sie dzialo.

pozdr.
o.

98. Data: 2009-01-28 14:16:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> [...]
> Irytujące! nie wszyscy spiewają po angielsku! ;)
> Moge sobie tylko wyobrażać o czym jest piosenka, albo traktować ją jak utwór

a nie wystarczy że po francusku? to już jest muzyka.

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

99. Data: 2009-01-28 14:30:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Jan 2009 15:16:05 +0100, tren R napisał(a):

> a nie wystarczy że po francusku? to już jest muzyka.

Cooo, te fhancuskie whhhrrr...ghhhh...?
Włoski - to jest muzyka.

100. Data: 2009-01-28 14:35:32

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Cooo, te fhancuskie whhhrrr...ghhhh...?
> Włoski - to jest muzyka.

włoskie to lody są dobre.
a język krzykliwy lecz miły. natomiast francuski to muzyka. mruczando po
prostu :)

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.
Modlitwa Św. Tomasza

cymański grabarzem, ale jaja
arabskie poczucie humoru?
He..he