podpaski - czy mozna pytac?

1. Data: 2005-06-09 11:21:10

Temat: Re: podpaski - czy mozna pytac?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/8/2005 10:25 PM,Użytkownik L usiadł wygodnie i napisał:

> Jesli nie planujecie rodziny to dobrym (dlugoterminowo) wwyjsciem jest
> hormonalna wkladka domaciczna - Mirena bodaj. Mi nie chca zalozyc bo nie
> rodzilam, wiec przyjmuje co 3 m-ce zastrzyki. Po 1-szym juz miesiaczka sie u
> mnie zmniejsza a po 2gim zastrzyku miesiaczka zaczyna dazyc do zaniku, co
> jest rewelacyjne. Przy Mirenie podobno zanika (mam ssanie zazdrosci gdy o
> tym mysle).
> Te zalecenia z uwagi na ryzyko endometriozy ale jesli ktos nie chce miec
> wiecej dzieci, to chyba wsio radno ;)

To trzeba rozważyć - rzuciła truizmem Kruszyna - na medycynie wypowiadał
się gość, którego żona miała tę wkładkę i niestety okazało się, że
zdarzyła się ciąża pozamaciczna. I przy wkładkach, spiralach i tego typu
rzeczach takie ryzyko jest.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-09 15:20:52

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Dzieki, nie jestem z Warszawy i nie wszystkie skroty sa dla mnie jasne.

ale przeciez ja nic nie mowie:) napisalam skrot, bo ponoc tam zjezdzaja
ludzie z calej polski i znaja ten instytut, ale widac nie masz dzieci lub
szczesliwie zdrowe:)

1. Data: 2005-06-10 16:05:27

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> ale przeciez ja nic nie mowie:) napisalam skrot, bo ponoc tam zjezdzaja
> ludzie z calej polski i znaja ten instytut, ale widac nie masz dzieci lub
> szczesliwie zdrowe:)

Wiesz, mam dziecko, ale bardzo szczesliwie nigdy nie wymagala bardzo
specjalistycznej pomocy. Zreszta tej pierwej szukalabym we Wroclawiu.
A dopiero potem gdzies dalej.,
Instytut Matki i Dziecka znam, jak najbardziej. Z roznych stron. Tylko skrot
byl mi nie znany.
Hafsa

1. Data: 2005-06-10 19:05:59

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

hafsa, a ty jestes moze mikrobiologiem, czy cos w tym stylu pokrewnym,
wnioskujac z twoich fachowych odpowiedzi nt. paleczek kwasu mlekowego?
jestem juz tak zmeczona bledymi diagnozami, zaleceniami, ze juz sama nie
wiem, co myslec o bakteriach w pochwie:(

1. Data: 2005-06-10 19:23:09

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> hafsa, a ty jestes moze mikrobiologiem, czy cos w tym stylu pokrewnym,
> wnioskujac z twoich fachowych odpowiedzi nt. paleczek kwasu mlekowego?

Nie, nie jestem mikrobiologiem, ani pokrewnej dziedziny.

> jestem juz tak zmeczona bledymi diagnozami, zaleceniami, ze juz sama nie
> wiem, co myslec o bakteriach w pochwie:(

Przestac o nich myslec. Zrobic cytologie wg Bethesda. Tam wszystko bedzie
napisane.
Hafsa

1. Data: 2005-06-10 19:47:53

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przestac o nich myslec. Zrobic cytologie wg Bethesda. Tam wszystko bedzie
> napisane.

co to za rodzaj cyto, bo pierwszy raz o tym slysze? moge do ciebie na priva
napisac, bo tu juz to ntg?

1. Data: 2005-06-10 19:50:37

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):

> co to za rodzaj cyto, bo pierwszy raz o tym slysze? moge do ciebie na priva
> napisac, bo tu juz to ntg?

a ja bym prosiła jednak na grupę - wiem, że to OT ale myślę, że zawsze
warto poszerzać swoją wiedzę - szczególnie jeżeli chodzi o tego typu
tematy - a nóż widelec kiedys sie przyda??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-10 20:02:19

Temat: Bylo:Re: podpaski - czy mozna pytac?JEST cytologia
Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> a ja bym prosiła jednak na grupę - wiem, że to OT ale myślę, że zawsze
> warto poszerzać swoją wiedzę - szczególnie jeżeli chodzi o tego typu
> tematy - a nóż widelec kiedys sie przyda??

Cytologia wg skali Bethesda
to sposob oceny preparatu wg unormowanych przez Bethesde wyznacznikow.
Oglada sie nie tylko komorki, czy sa prawidlowe, czy nie pod wzgledem RAKA,
ale tez oglada sie tlo, co zawiera. Grzyby, bakterie, wirusy, chlamydie,
cechy stanu zapalnego, paleczki kwasu mlekowego itd.
I wpisuje sie w specjalny formularz. Juz nie ma cytologii wg Papanicolau.
Tylko wg Bethesda
Pozdrawiam hafsa

1. Data: 2005-06-10 20:30:55

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cechy stanu zapalnego, paleczki kwasu mlekowego itd.
> I wpisuje sie w specjalny formularz. Juz nie ma cytologii wg Papanicolau.

kurcze - rozumiem, ze byly 2 wersje robienia? musze zapytac tam, gdzie
robie - jak ta metode sie wymawia? hasfa, a jesli sie znasz, to co sadzisz
na temat wystepowania w pochwie takich bakterii, jak np. coli? jedni lekarze
kaza to leczyc, a ten z imid mowi, ze w pochwie jest 172 roznych rodzajow
bakterii i ta nie jest jakas patogenna...

1. Data: 2005-06-10 20:34:48

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kaza to leczyc, a ten z imid mowi, ze w pochwie jest 172 roznych rodzajow
> bakterii i ta nie jest jakas patogenna...

ODp wysylam na priv
hafsa

blizny po ospie
golenie pod pachami u panow
"polamana" trwala..? i gdzie?
Wybielanie zębów u stomatologa. Katowice, Chorzów
Suszarki do wlosow