[xxx} DMC Two Zinnias over Green Dots

1. Data: 2005-07-05 13:30:01

Temat: [xxx} DMC Two Zinnias over Green Dots
Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2005-07-07 08:05:43

Temat: Re: [xxx} DMC Two Zinnias over Green Dots
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7431.jpg
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507071520016
0271.zip
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507071522048
8153.zip
http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507071527539
8977.zip

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata (Białystok/Strasbourg)
**
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II
http://glinki.com/?l=p22z2h Religijne

3. Data: 2005-07-07 14:18:11

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Doszły nastepne slicznosci :
> Two Crossed Cinias:
> http://pattern.meilaodiy.com/2005/07/200507071515118
6485.jpg foto

taka cieniowana kanwe sie kupuje, czy trzeba sobie samemu wyprodukowac,
jesli tak to jak i czym??

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

4. Data: 2005-07-08 20:51:31

Temat: podpowiedz dla Uli
Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6485.jpg foto

> taka cieniowana kanwe sie kupuje, czy trzeba sobie samemu wyprodukowac,
> jesli tak to jak i czym??
>
> --
>
> Pozdrawiam Ula Wrocław

takiej cieniowanej kanwy to sie raczej nie kupi, ani nawet nie zamowi, trzeba
zrobic samemu, a robi sie to tak:
bierzesz kanwe, pod nia gazety, folie, wszelkie niepotrzebne szmaty, kanwe mozna
zapackac cala lub tylko konieczny wymiar z lekkim marginesem, potrzebujesz
jeszcze farbki do materialu (chyba i nie pytaj jakie, gdyz nie wiem, kiedys bylo
"cocodu" czynione na goraco, a ze swiat poszedl do przodu, to pewnie i cos
lepszego jest na cieplo lub zimno, w kazdym razie wlewa sie to do spodeczka, to
byba nie na goraco...) i gabeczke lub jakis galganek i paciasz, miejsce obok
miejsca za kolorem, po kolorze, w kolor...ruch jednostajny - miseczka - kanwa;
pani nie miala ubrudzonych palcow(!)
widzialam na wlasne oczy w gazecie, z lekka instrukcja!, jesli sie bardzo
uprzesz, pstrykne fotke w ukryciu i przesle
to co widzialam bylo: fioletowo-zielono-rozowo-niebieskie pod sloneczniki i
irysy, prawdziwe cudo!
ukloniki
Ula S.

5. Data: 2005-07-09 09:14:09

Temat: Re: podpowiedz dla Uli
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> irysy, prawdziwe cudo!
> ukloniki
> Ula S.
\
Dzieki, dzieki, dzieki moje dziewcze od dawna meczylo mnie o taka kanwe,
teraz zrobi sobie sama. Z farbami teraz nie ma probemu, ostanio robily sobie
z kolezankami koszulki, kilka razy juz to pralam i farba sie trzyma. Nie
pomyslalam, ze kanwe tez mozna tak malowac.

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

6. Data: 2005-07-09 20:22:14

Temat: Re: podpowiedz dla Uli - ksiazka na meila
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula S. wrote:

> [...]
> uprzesz, pstrykne fotke w ukryciu i przesle
> to co widzialam bylo: fioletowo-zielono-rozowo-niebieskie pod sloneczniki i

TA gazetka chyba jest na meila, ale ja nie moge sciagnac, nie mam tyle
punktow...
Gdyby ktos mogl sciagnac, to ja przygarne....

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=4&I
D=150349

pozdr
aga

7. Data: 2005-07-09 23:03:31

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby ktos mogl sciagnac, to ja przygarne....

Wyslalam na priv.
Pozdrawiam
Pusia

[szydełko] wzory lalek??