Re: [Inne] Rozważania o 7ya

1. Data: 2005-07-05 10:47:24

Temat: Re: [Inne] Rozważania o 7ya
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Widzę Pusiu, że jednak zakładasz nowe albumy ;-).
Rozumiem doskonale, że jest to lekko irytujące, te ciąle perturbacje z 7ya.
Tym bardziej Cię podziwiam, że dalej walczysz ;-). No, bo ile można zakładać
albumów, toż to można się samemu w nich pogubić. Nie widzę rozsądnego
rozwiązania. Przydałoby się jakieś inne miejsce w sieci z albumami o dużej
pojemności.
No cóż,
też się ostatnio wkurzyłam na 7ya. To, że trzeba otwierać nowe albumy to
jakoś przeżyłam. A ostatnio to 2 albumy straciłam, nie mogę ich modyfikować,
tylko przeglądać. Miejsca jeszcze jest dosyć, można wklejać, a wyświetla się
komunikat, że niby login (login, nie hasło) nieprawidłowy (co jest oczywiście
bzdurą - nawet Wam ostatnio pokazywałam swój album). Wiesz, może, co na to
poradzić? Już mi się nie chce zakładać nowych albumów, bo nie mam ochoty
znowu ich tracić po wklejeniu kilku zdjęć. Nie mam możliwości "zarządzania"
nim, co mi najbardziej dopieka.
No i dylemat, co z tymi schematami robić? Żeby było coś podobnego do 7ya,
niestety - żadnej alternatywy... Mogę ewentualnie zgrywać na płytę, ale co z
opisami, choćby strony skąd ściągnęłam schemat? I ta przejrzystość. No i nikt
inny nie skorzysta ze zbiorów. Sorry, że marudzę, ale może ktoś coś na moje
problemy zaradzi? Czy komuś się zdarzyła podobna sytuacja (mam na myśli brak
dostępu do albumu jako "menager" takowoż)? Jeśli tak, to proszę o odpowiedź.
może wspólnie znajdziemy jakieś sensowne rozwiązanie.
To takie moje rozważania ;-)

Trochę wkurzona i trochę rozżalona
Artsajke

2. Data: 2005-07-06 23:29:45

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:dadofs$fc8$1@inews.gazeta.pl,
ktoś podpisujący się Użytkownik chciał powiedzieć, że:
> Czy komuś się
> zdarzyła podobna sytuacja (mam na myśli brak dostępu do albumu jako
> "menager" takowoż)? Jeśli tak, to proszę o odpowiedź. może wspólnie
> znajdziemy jakieś sensowne rozwiązanie.

Niestety tak - założyłam jeden, umieściłam 4 zdjęcia, padł mi net - po
odzykaniu netu do albumu się już nie dostałam (i tak do dzisiaj). Drugi raz
wylogowałam się prawidłowo (wtedy uznałam, że to wina zerwania łącza), ale
też nie dostałam się po raz kolejny. Trwało to kilka dni, potm dostałam się
i potem znów nie... No i na razie poddałam się :(

--
Pozdrówki,
Aneczka

[szydelko] Motyle !!!
FAQ pl.rec.robotki-reczne
gumowane nici-pytanie
[xxx]Najnowszy Papiez -wrzucilam schemat
(szydełko) rękawiczki