podrobka czy nie? - porsze o rady

1. Data: 2004-05-18 20:23:31

Temat: Re: podrobka czy nie? - porsze o rady
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w końcu o to Ci chodziło. :-) Chociaż z drugiej strony, to Ty też
> popełniłaś jeden błąd. Zanim się coś zalicytuje, powinno się najpierw
> dopytać sprzedawcę o wszystkie interesujące Cię szczegóły. W końcu po to
> stworzono opcję "obserwowania" przedmiotu.

Otoz to, moj blad, jednak wczesniej wierzylam, ze sa to oryginalne tusze,
moze naiwnie, ale sprawdzilam czy ta firma produkuje takie tusze na stronach
internetowych no i duzo mikal komentarzy pozytywnych. Dopiero pozniej
stwierdzilam, ze przeicez nic nie trace jak zapytam o ich oryginalnosc i tu
taka historia ..

pozdr
Rybka

1. Data: 2004-05-18 20:41:58

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybka wrote:
> Dopiero pozniej stwierdzilam, ze przeicez nic nie trace
> jak zapytam o ich oryginalnosc i tu taka historia ..
>
> pozdr
> Rybka

Wydaje mi się, że tego typu sprawy powinno się jak najbardziej nagłaśniać.
Im więcej nieuczciwych Allegrowiczów zostanie "wykrytych", tym większa
szansa, że mniej normalnych ludzi da się oszukać.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-19 07:22:21

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Rybka <r...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> i tu taka historia

Napisz do Allegro. Sprzedający z premedytacją oszukuje ludzi.

--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl

1. Data: 2004-05-19 15:08:34

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]

Prosilam o zweryfikowanie sprzedajcego przesylajac jako zalacznik moja
korespondencje i pkt regulaminu, ktory mowi i systemie wystawiania
komentarzy ...
Zobaczymy ;)

Pozdr
Rybka

1. Data: 2004-05-19 15:40:04

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Rybka" <r...@i...pl>

>Prosilam o zweryfikowanie sprzedajcego przesylajac jako zalacznik moja
>korespondencje i pkt regulaminu, ktory mowi i systemie wystawiania
>komentarzy ...
>Zobaczymy ;)

powiedziałabym, co i kiedy, ale się nie będę wyrażać:)

an/

1. Data: 2004-05-21 07:42:58

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A propos perfum Lancome, został tam wklejony mail, w któtym sam
> kupujący przeprasza za pochopnie wystawioną opinię.

Może spełniał "warunek zwrotu gitówki" ;) ?

Pozdrawia Zora

[WRO] kosmetyczka - zdecydowanie odradzam
[SPAM] nie zapraszamy...
Krem do dziwnej cery:)
vichy liposyne
herbe-balsam wyszczuplajacy