podsumowanie

1. Data: 2003-01-22 22:53:58

Temat: Re: DO PTYSIA
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

straszysz mnie?oj nieladnie nieladnie

1. Data: 2003-01-22 22:55:02

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ptysiu " wrote:

> straszysz mnie?oj nieladnie nieladnie

To sie nazywa ostrzezenie.

I naucz sie w koncu cytowac posty.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-22 23:29:06

Temat: Re: podsumowanie (OT)
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nie
>poziomu
>no prosze jaka jestem przewidujaca bo wiedzilam ze i tego ze sie smieje sie
>czepniecie

Primo: nie musisz odnosic sie do mnie az z tak duzym szacunkiem, aby zwracac
sie do mnie w formie pluralis maiestaticus. Pozwalam w zwyklej liczbie
pojedynczej:)
Secundo: raczej sie "nie czepniemy", bo nie wiem, co to znaczy.
Tertio: Schopenhauer ze swoja "Erystyka, czyli sztuka prowadzenia sporow" na
prawde przydalby Ci sie. Na tej grupie bardzo lubimy sie smiac. Ale na pewnym
poziomie. Moze chociaz jeden rozsadny argument przytoczysz? Bo na razie bardzo
skutecznie udalo Ci sie tego nie zrobic. Konsekwencja godna wyzszych celow.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-01-23 00:20:27

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> a co ktos chce mnie wykopac ??

niii, ale trafisz u grupowiczow/ grupowiczek do KF i bedziesz mogla li i
jedynie z soba pogadac ;)

Asiek

1. Data: 2003-01-23 05:19:28

Temat: Odp: DO PTYSIA
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ptysiu <p...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0n1j2$9gb$...@f...acn.pl...
> a co ktos chce mnie wykopac ??

a teraz mania przesladowcza?:)
====
annaM

1. Data: 2003-01-23 05:20:18

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia <L...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0n3es$12e$...@n...onet.pl...

> Nie jestes u siebie w domu, zeby robic tu burdel.

Pewnie sie w domu przyzwyczaila;)))
===
annaM

1. Data: 2003-01-23 05:22:37

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ptysiu <p...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0n7e4$hge$...@f...acn.pl...

> straszysz mnie?oj nieladnie nieladnie

Ja , szanowne kolezanki. tak sobie czytam"tfurczosc" tego czegos i mysle ,
ze to smarkulek jakis. Poza tym juz mnie ptysiu zaczal nudzic, w zwiazku
ztym oswiadczam , ze przestaje dokarmiac:)) ( Trudno, animalsi sie wwsciekna
,:)
=====
annaM

1. Data: 2003-01-23 10:01:50

Temat: Re: podsumowanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jan 2003 12:43:24 +0100, Krystyna Chiger
<k...@p...pl> wrote:

>Chcesz to karm, chwilami zabawnie poczyta? :-)
>
>Krycha, która te? czasem karmi

no , ale poszlo sobie, karma sie tylko ostala...

Pierzaste
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-23 11:08:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>plytka jestes i myslisz napewno dobrze ze jestem mlodsza i ja sie tego nie
>wstydze
>tylko ze ty to masz chyba z 50 lat

nie obrazaj osob co maja 50 lat, bo to nieladnie, oj nieladnie

Pierze.
>i nawet do mlodszych trzeba miec szacunek i nie wyrazac sie per : ''to cos''

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-23 11:43:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Bo mi sie radosnie na sercu zrobilo jak sobie przypomnialam te wszystkie
> piekne watki.
> Ale juz nie bede, juz wiecej w tym watku nic nie napisze, chyba ze mnie
> trafi :)))

Chcesz to karm, chwilami zabawnie poczytać :-)

Krycha, która też czasem karmi

coś do demakijażu
Wlosy jak diamenty???
prostownica do włosów