podwyższony testosteron u kobiety

1. Data: 2001-12-04 12:43:19

Temat: podwyższony testosteron u kobiety
Od: mena <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam sobie badanie poziomu hormonów,wszystkie okey oprócz
testosteronu 4,14 nmol/L a norma podana na wyniku laboratoyjnyCH
0,38-2,71. Bardzo proszę o pomoc, lekarz u którego wczoraj byłam
nawet mnie nie zbadał ginekologiczne tylko wypisał skierowanie na
badanie USG narządu rodnego sp.TV.Takie badanie robiłam sobie w styczniu
i było w porządku. Nie mam żadnych dolegliwości bólowych, miesiączki
regularne no i trochę bolesne, pierwszego dnia przez jedną góra dwie
godziny. A ten lekarz stwierdził, że podwyższony testosteron może być
wynikiem jakiejś poważnej choroby! Zapisałam się do innego lekarza, ale
mam wizytę dopiero za tydzień proszę o pomoc, może ktoś z was miał
podobny problem.
Poszukuję dobrego ginekologa w Warszawie który będzie mógł poprowadzić
moją ciążę, dopiero planuję zajście, a wiem, że zawsze lepiej pójść do
lekarza przed. Pozdrawiam.

2. Data: 2001-12-05 07:37:25

Temat: Re: podwyższony testosteron u kobiety
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mena <m...@a...net> wrote in news:3C0CC4E6.5040305@astercity.net:

> [...]
> regularne no i trochę bolesne, pierwszego dnia przez jedną góra dwie
> godziny. A ten lekarz stwierdził, że podwyższony testosteron może być

Ma rację. BTW po co oznaczałaś poziom hormonów, bo jak rozumiem nic się nie
dzieje?

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

Gdzie można wynająć inhalator dla dziecka?
dziwny problem
jaki materac?
przeszczep mozajkowy
HIV